Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صلاح در تیم المپیک مصر

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نام محمد صلاح ستاره باشگاه لیورپول در فهرست تیم ملی مصر برای المپیک 2020 قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دیلی میل، سرمربی تیم ملی زیر 23 ساله های مصر تایید کرد نام محمد صلاح، ستاره لیورپول را به عنوان یکی از بازیکنان سهمیه بزرگسال در فهرست المپیک 2020 توکیو قرار داده است.

محمدصلاح Футбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرمربی مصر خواهان صلاح در بازی های المپیک است

شوقی قریب سرمربی تیم ملی زیر 23 ساله های مصر عنوان کرده محمد صلاح، یکی از سه بازیکن بزرگسالی خواهد بود که مصر را در توکیو همراهی خواهد کرد، با این حال رامی عباس عیسی مدیر برنامه صلاح در این خصوص گفته "هنوز" هیچ تصمیمی در خصوص همراهی صلاح با تیم المپیک مصر گرفته نشده است.

رقابت های فوتبال المپیک توکیو از روز 22 جولای 2020 آغاز خواهد شد و تا 8 آگوست ادامه خواهد داشت؛ همان روزی که فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس آغاز می‌شود. به این ترتیب همراهی صلاح با مصر به معنای از دست دادن اردوهای پیش فصل لیورپول خواهد بود.

غریب در این خصوص به ON Sport گفت:

"تنها بازیکن بزرگسالی که تاکنون درباره حضور او اطمینان یافته ایم، محمد صلاح است. چرا که او یکی از 3 بازیکن برتر جهان فوتبال است. من با صلاح در خصوص حضور او در تیم زیر 23 سال صحبت نکرده ام اما صادقانه بگویم، او نیز برای حضور در المپیک نیز باید کمی تلاش کند."

حضور صلاح در المپیک نه تنها او را از حضور در اردوهای پیش فصل لیورپول محروم خواهد کرد، بلکه استراحت او پس از بازگشت از توکیو به معنای آن خواهد بود که صلاح ممکن است چند هفته اول لیگ برتر را نیز از دست بدهد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نیز پیش از این با بیان احتمال حضور لیورپول در المپیک عنوان کرده بود باید در این زمینه پس از صحبت با صلاح، تصمیمی اتخاذ شود.

اتحادیه فوتبال مصر در ماه های اخیر جدال های زیادی با محمد صلاح داشته است. ابتدا در آپریل 2019 صلاح برنده یک جدال حقوقی با اتحادیه بر سر حقوق استفاده از تصاویر او روی بدنه هواپیمای اختصاصی فوتبال مصر شد و در ادامه، اتحادیه با درخواست او برای حفاظت بیشتر از بازیکنان در مواجهه با طرفداران در حاشیه تمرینات تیم ملی مخالفت کرد. 

به نظر می‌رسد حضور صلاح در فهرست المپیک بدون هماهنگی با او، دور تازه ای از منازعات میان او و اتحادیه فوتبال کشورش را دامن بزند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала