Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدترین خبر برای رئال؛ پی‌اس‌جی برای حفظ امباپه پیشنهاد جدید ارائه کرد

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن قصد دارد برای حفظ ستاره فرانسوی تیمش، پیشنهاد هنگفتی ارئه کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "آ.اس"، سران باشگاه پاری‌سن‌جرمن قصد دارد پیش از آغاز رقابت‌های یورو 2020، پیشنهادی هنگفت به کیلیان امباپه ارائه داده و با اعطای دستمزد 50 میلیون یورویی، این بازیکن را همطراز با ستاره هایی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار دهد.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لئوناردو: انتقادها را کنار گذاشته از بازی نیمار و امباپه لذت ببرید+عکس

هم اکنون دستمزد کیلیان امباپه 15 میلیون یورو بوده و تنها سه میلیون از رقمی که در ابتدا قرارداد به این بازیکن داده می شد، بیشتر شده است که این رقم برای بازیکنی در اندازه های امباپه ناچیز به شمار می آید. ایده فلورنتینو پرز، تلاش برای خرید کیلیان امباپه در تابستان سال 2021 و تنها یک سال مانده به پایان قرارداد اوست.

رئال مادرید به خوبی می داند خرید ستاره‌ای در این اندازه آنهم از باشگاهی مانند پاری‌سن‌جرمن بسیار دشوار خواهد بود. هدف نهایی رئال مادرید، تلاش برای جذب کیلیان امباپه در تابستان سال 2021 است، اما برنامه های جدید باشگاه فرانسوی ممکن است هدف آنها را به مخاطره انداخته و باعث ماندن امباپه در پاریس شود. علیرغم بروز اختلافاتی میان کیلیان امباپه و توماس توخل، باشگاه پاری سن ژرمن همچنان امیدوار به حفظ ستاره فرانسوی و تمدید قرارداد این بازیکن است.

رئال مادرید می خواهد ستاره جوان فرانسوی را با قیمتی پایین تر از ارزش او جذب کند؛ همان روشی که در مورد ادن هازارد نیز نتیجه داد و ستاره خلاق چلسی با تنها 100 میلیون یورو راهی برنابئو شد. تلاش رئال مادرید، عدم تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن است، اما آنها علاقه ای ندارند خدشه‌ای به رابطه شان با باشگاه فرانسوی وارد شده و طرفین با یکدیگر وارد درگیری شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала