Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو: می‌خواهم سال‌های زیادی در بایرن بمانم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Ливерпуль"
Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیلیپه کوتینیو از شرایطش در مونیخ رضایت دارد و می‌خواهد در جمع بایرنی‌ها ماندنی شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت "گل"، ستاره برازیلی بایرن مونیخ قصد دارد در آلمان بماند. او در مورد تمایل خود در این باره با مسئولان بایرن مونیخ و بارسلونا صحبت کرده است. این در حالی‌ست که بایرن هنوز به درخواست بارسلونا برای پرداخت بند آزادی 120 میلیون یورویی کوتینیو پاسخی نداده است.

فیلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بایرن کوتینیو را نمیخواهد، بازیکن بارسا با رونالدو هم بازی می شود؟

ستاره برازیلی بارسلونا این فصل به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ می زند. اگرچه باواریایی ها تمایل چندانی به جذب او در پایان قرارداد قرضی اش با پرداخت 120 میلیون یورو ندارند، اما شنیده می شود که این بازیکن برزیلی پیشنهادات متعددی را روی میز می‌بیند.در همین حال، روزنامه دیلی اکسپرس در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که علاوه بر 5 باشگاه بزرگ انگلیسی، پاری‌سن‌جرمن‌ نیز برای جذب او ابراز تمایل کرده و این احتمال وجود دارد که با انتقال کوتینیو به پاریس، راه برای بازگشت نیمار به نوکمپ هموار شود.

 از سوی هم، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به کوتینیو به عنوان پلان B خود نگاه می کند. در درجه اول او قصد دارد کای هاورتس هافبک هجومی لورکوزن را به برای تیمش جذب کند اما در صورتی که باشگاه آلمانی رقمی غیرمعقول را تقاضا کند، کلوپ به سراغ کوتینیو خواهد رفت. قیمت کوتینیو پس از دو سال نصف شده است و اکنون ارزشی حدود 70 میلیون یورو دارد. بارسا اما با رقمی کمتر از 85 میلیون یورو حاضر به فروش کوتینیو نیست و بعید به نظر می رسد که لیورپول کوتینیو را با این رقم به خدمت بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала