Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم رونالدو از وضعیت بحرانی یوونتوس

© AP Photo / Antonio CalanniФутболист Криштиану Роналду
Футболист Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه ایتالیایی «توتو» اسپورت تیتر امروزش را با این عنوان نشر کرده است:«رونالدو عصبانی است و می خواهد خشمش را خالی کند».

به گزارش اسپوتنیک، فوق ستاره پرتگالی یووتنوس ده بازی پیاپی است که گلزنی می کند، در سه تا از این بازی‌ها دبل کرده و در  دیگری هت تریک کرده است. اما در این مدت یووه سه شکست و یک تساوی نصیبش شده و یازده امتیاز را  از دست داده است. شزنی سرمربی لهستانی یوونتوس خشم رونالدو را تائید کرد و گفت:«مثل همه ما عصبانی است چرا که خوب نیست که چنین بازی‌هایی را ببازیم».

Криштиану Роналду целует свою японскую поклонницу, 2015 год - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اقدام عجیب رونالدو برای فرار از دست عکاسان!

رونالدو نمایش خوبی برابر هلاس ورونا داشت اما نتوانست جلوی شکست تیمش با نتیجه دو بر یک را بگیرد و به نظر می‌رسد که همچنان بانوی پیر حال و روز خوشی ندارد. این نشریه تورینی گزارش داده است که شماره هفت با هوادارانش خداحافظی نکرد و حاضر نشد که در پایان بازی با هوادارانی که به سمتش می آمدند، عکس بگیرد تا خشمش را از این شرایط این گونه بروز بدهد. فوق ستاره پرتگالی پس از پایان بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت:«نتیجه ای که می خواستیم را کسب نکردیم اما باید به تلاش ادامه بدهیم تا به اهدافمان برسیم».

یوونتوس با این شکست صدر جدول را به اینتر واگذار کرد هر چند که هر دو تیم در حال حاضر 54 امتیازی هستند. گل‌های زده اینتر بیشتر از تیم یووه است و گلهای خورده آنها نیز کمتر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала