پیام محمد محقق در رابطه به کشته‌شدن پسرش

© Photo / social mediaمحمد باقر محقق، پسر محمد محقق
محمد باقر محقق، پسر محمد محقق - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد حسین، یکی از پسران محمد محقق صبح امروز محمد باقر محقق، برادرش را در حالیکه خواب بود به قتل رساند.

به گزارش اسپوتنیک، محمد محقق، رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان و معاون ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان با نشر یک خبرنامه نوشته است: " متاسفانه صبح امروز یکی از پسرانم بنام محمد حسین که سابقه چندین سال تکلیف روانی داشت و اخیرا این تکلیف حاد شده بود، برادرش محمد باقر محقق را هنگام صبحگاهی درموقع خواب مورد سوء قصد قرار داده و به شهادت می‌رساند".

در ادامه خبرنامه آمده است: " به تعقیب آن به سوی گاردهای امنیتی که برای مهار حادثه و دستگیری وی اقدام کرده بودند، فیر نموده و چند تن از آنان را مجروح می‌سازد اما سرانجام پس از اقدام نیروهای امنیتی محل اقامت اینجانب دستگیر و به شفاخانه منتقل شده و باالفعل قضیه خاتمه یافته است".

محمد محقق با ابراز قدردانی از نیروهای امنیتی گارنیزیون، قطعه خاص و نیروی پولیس که در محل حادثه حاضر شده و تشریک مساعی نموده اند، از داکتر عبدالله عبدالله، کریم خلیلی، حامد کرزی، جنرال مراد علی مراد و دیگر شخصیت‌هایی که به منزلش تشریف آروده و ابراز همدردی کرده اند، اظهار سپاس کرد.

معاون ریاست اجرائیه همچنان خاطر نشان ساخته است که محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان که در جریان سفر در امارات متحده عربی قرار دارد، نیز با وی تماس گرفته و ابراز همدردی کرده است.

محمد محقق از جنرال عبدالرشید دوستم و استاد سرور دانش، معاونین رئيس جمهور نیز بخاطر غمشریکی شان اظهار سپاس کرده است.

رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان در پایان افزوده است: "لازم ميدانم ياد آورى نمايم كه در ارتباط این حادثه غم انگيز راضی به رضای خداوند متعال می‌باشم و آن را یک امتحان الهی دانسته، رجامندم که از الطاف خفیه خداوندى برايم باشد.
از خداوند منان برای عزیز دل نامرادم باقر جان که در این حادثه به شهادت رسید؛ رحمت و رضوان الهی می‌طلبم".

پیش از این مقام‌ها در وزارت داخله گفته اند که این درگیری حوالی ساعت ۹:۳۰ دقیقه‌ی پیش از ظهر امروز (یکشنبه، ۲۰ دلو) بین دو پسر محمد محقق در خانه‌اش صورت گرفته است.

وزارت داخله همچنان گفته است که در این درگیری محمد باقر محقق، فرزند ارشد آقای محقق کشته و شش نفر دیگر به‌شمول حسین محقق یکی دیگر از فرزندان محمد محقق زخمی شده‌ اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала