ایران: آمریکا قادر نیست تلفات سنگین حمله راکتی سپاه را پنهان کند

© Photo / IRNAپاسخ صریح سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران به احتمال وقوع جنگ با آمریکا
پاسخ صریح سخنگوی ارشد  نیروهای مسلح ایران به احتمال وقوع جنگ با آمریکا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح ایران می‌گوید: به آمریکایی‌ها در حمله به عین‌الأسد تلفات سنگینی وارد شده و نمی‌توانند تلفات سنگین را مخفی نگاه دارند.

به گزارش اسپوتنیک، ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: ایالات متحده از حمله قریب الوقوع موشکی ایران به پایگاه عین‌الأسد در عراق خبر نداشت و خسارات جدی را متحمل شد.

 به گفته وی ، 15 دقیقه قبل از حمله موشکی به دو پایگاه نظامی آمریکا ، تهران به نخست وزیر عراق هشدار داد ، اما هیچ اطلاعاتی به آمریکایی ها ارسال نشد.

شکارچی در ادامه گفت، ایالات متحده که منتظر انتقام ایران بودند؛ احتمال دارد که آمادگی های لازم را گرفته بوده اند.

  سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح  ایران گفت، "به هر حال ما به آنها آسیب جدی وارد کردیم. آنها مجبور خواهند شد ظرف چند روز آینده اعتراف كنند كه قادر نخواهند بود ضررهای سنگین خود را مخفی نگه دارند. "

 

سردار قاسم سلیمانی - اسپوتنیک افغانستان
رسانه ها: قاتل "سردار سلیمانی" درسقوط هواپیمای آمریکایی در غزنی کشته شد

ویبا بیان اینکه مشکل آمریکایی‌ها برآورد اطلاعاتی است، اذعان کرد: آمریکا  سردار قاسم سلیمانی را ترور کرد تا جبهه مقاومت را شکست دهد، اما مکتب سلیمانی گسترش پیدا کرد و در مدت کوتاهی آسیب‌های جدی به آمریکا وارد شد.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: البته ما دنبال کشتن آدم‌ها نیستیم و خواستیم به آمریکا بفهمانیم ما مثل بقیه کشورها نیستیم و ما نه تا پای میز مذاکره بلکه تا نابودی آمریکا ایستاده‌ایم.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: البته ما دنبال کشتن آدم‌ها نیستیم و خواستیم به آمریکا بفهمانیم ما مثل بقیه کشورها نیستیم و ما نه تا پای میز مذاکره بلکه تا نابودی آمریکا ایستاده‌ایم.

تنش‌ها میان ایالات متحدۀ آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، زمانی بالا گرفت که آمریکا در بامداد سوم جنوری، قاسم سلیمانی فرماندۀ نیروی قدس سپاه پاسداران ایران را به همراه ابومهدی‌المهندس معاون سازمان حشد شعبی عراق در فرودگاه بغداد هدف قرار داد و ترور کرد.

ایران نیز در پاسخ به این اقدام آمریکا ، بامداد هشتم جنوری به دو پایگاه آمریکایی در عراق حملات موشکی انجام داد. ایران اعلام کرد که این حمله در عملیاتی تحت نام «قاسم سلیمانی» و با هدف انتقام انجام شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала