Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به دنبال اخراج رییس بارسلونا

© REUTERS / Vincent WestИгрок FC Barcelona Лионель Месси
Игрок FC Barcelona Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسی می‌خواهد رئیس بارسلونا اخراج شود و او با ترشتگن مبارزه نماید. آیا او در این راستا درست است؟

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی کاپیتان بارسلونا در چند روز اخیر درگیری‌های با سران باشگاه پیدا کرده و اخیراً گزارش شده که او به دبال اخراج رییس بارسلونا است. او همچنین می‌خواهد آبیدال از این باشگاه خارج شود و ژاوی به عنوان سرمربی انتخاب گردد.

یک جنگ آزاد در بارسلونا وجود دارد، دو روز گذشته از اردوگاه آبی‌واناری‌ها برای هواداران این باشگاه ناامید کننده بود که توجه ویژه به مسی را در پی داشت، به نظر می‌رسد صبر این بازیکن تمام شده است.

 

گفته‌های ابیدال

اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا اظهار داشت که درست عمل‌نکردن بازیکنان سب اخراج ارنستووالورده شده است.

وی گفت: "بخش ما باید همیشه آماده باشد، زیرا شما نمی‌توانید پیش بینی کنید که چه خواهد شد. در اولین تابستان من به دنبال مربی بودم. ما اطلاعات جمع آوری کردیم اما پس از آن رئیس تصمیم گرفت والورده را اخراج کند. ما این تصمیم را گرفتیم، اما قبلاً فهمیدیم که مشکل در نتایج نیست بلکه در اتفاقاتی است که در تیم رخ می‌دهد. چنین تصمیماتی همیشه آسان نیست اما ما در 18 دسامبر کار خود را برای تغییر مربی شروع کردیم.

والورده حتی اگر بارسلونا در سوپر جام اسپانیا پیروز می‌شد، می‌رفت. مسابقات را تماشا می‌کردیم، نه نتیجه. ما همچنین تاکتیک‌ها و کار بازیکنان را دنبال کردیم. من روی این جزئیات تمرکز می‌کنم بسیاری از بازیکنان ناراضی بودند و با تمام توان کار نمی‌کردند. مشکلی در ارتباطات داخلی وجود داشت. همیشه بین مربی و تیم رابطه خوبی برقرار شده اما مواردی وجود دارد که من به عنوان فوتبالیست سابق، احساس می‌کنم. من در مورد آن به باشگاه گفتم و ما تصمیم گرفتیم.

یادآوری می کنیم که ارنستو والورده از سمت خود به عنوان سرمربی بارسلونا اخراج شد، اما بسیاری از بازیکنان این باشگاه به دلیل اینکه از مربی حمایت می‌کردند در نتیجه اقدامات رهبری قرار گرفتند. مربی جدید تیم کیکه‌ستین بود. این باشگاه به همراه متخصص اسپانیایی چهار پیروزی کسب کردند و یک بار هم در مسابقات قهرمانی باختند.

جواب مسی

لیونل مسی قهرمان مشهور عدالت است. پاسخ او به سخنان آبیدال خیلی طولی نکشید. ابرستاره آرژانتینی در صفحه "اینستاگرام" خود کلمات زیر را منتشر کرد:

"اگر این را بگویید، باید بازیکنان را نام ببرید، در غیر این صورت این کار را روی همه می‌اندازید. راستش، من دوست ندارم چنین چیزهایی را بگویم اما من معتقدم که همه باید در قبال اقدامات خود مسئول باشند و در تصمیم گیری‌های خود مسئول باشند. بازیکنان مسئول آنچه اتفاق می‌افتد در این زمینه نیستند. ما اولین کسی هستیم که این موضوع را تصدیق می‌کنیم. آن دسته از افرادی که در مورد مسائل ورزشی تصمیم گیری می‌کنند نیز باید مسئولیت این امر را برعهده بگیرند."

بنابراین لیونل تصریح کرد که در باشگاه بین رهبری و بازیکنان، همه چیز به طورعادی پیش نمی رود. با این "نوشته" بود که جنگ باز در تیم کاتالان آغاز شد.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
درگیری مسی در تمرینات

دیدار بارتومئو با آبیدال و مسی

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا احساس کرد که جنجال جدی است و فردای آن روز با مسی و آبیدال دیدار نمود. به اساس اعتقاد رسانه‌های اسپانیایی بارتومئو می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواست بدون تصمیم گیری جدی، اختلافات بین مدیر ورزشی و کاپیتان تیم را برطرف کند. گفتگو حدود دو ساعت به طول انجامید. بارتومئو پس از شنیدن استدلال‌های دو طرف، تصمیم به عزل وظیفه مرد فرانسوی گرفت، یعنی او مقابل ستاره اصلی باخت.

 

مسی چه می‌خواهد؟

مسی به طور طبیعی واکنش نشان داد.

براساس گزارش رسانه‌ها‌، ستاره آرژانتینی اکنون می‌خواهد بارتومئو پست خود را ترک کند. و در روی پل مربیگری، ابر ستاره آرژانتینی دوست دارد هم تیمی پیشین‌اش "ژاوی هرناندز" را ببیند که در حال حاضر سرمربی باشگاه "السد" قطر است. با ژاوی، بارسلونا اخیراً مذاکراتی را انجام داد اما اسطوره اسپانیایی توافق کرد که هدایت این تیم را تنها در تابستان به عهده می‌گیرد. این مورد، به هر حال باعث شکایت دیگر بازیکنان علیه رهبری شد. ژاوی می‌‌توانست در تابستان بیاید و بقیه فصل توسط والورده نهایی می‌شد، چنین پیشرفتی از وقایع باعث می‌شد اکثر هواداران و به گفته منابع مختلف بسیاری از بازیکنان بارسلونا را حمایت کنند.

درگیری دیگر اما در حال حاضر در حال رشد است

روابط امروز بین بازیکنان این باشگاه بسیار مثال زدنی نیست. اگر به رسانه‌های اسپانیایی مراجعه شود، پس از شکست بارسلونا در مسابقه ابرجام اسپانیا برابر "والنسیا" در تمرینات کاتالان‌ها درگیری رخ داد که شرکت کنندگان اصلی آن از مسی و آندره ترشتگن ناراضی بودند.

آیا مسی می‌تواند به منچسترسیتی برود؟

در مقابل بحران بارسلونا، منچسترسیتی انگلستان وقت خود را تلف نمی‌کند. به گزارش ESPN، قهرمان انگلستان در صورت تصمیم به ترک ابرستاره بارسا مشتاقانه قرارداد لیونل مسی را انجام خواهد داد.

قرارداد مسی با بارسلونا تا 30 جون 2021 معتبر است اما این توافق گزینه‌ای دارد که به مهاجم آرژانتینی اجازه می‌دهد تا در تابستان آینده یک عامل آزاد باشد.

منچسترسیتی چند سال پیش می‌خواست مسی را جذب کند، در حالیکه رقم پیشنهادی 250 میلیون یورو بود.

شخصیت‌های افسانه‌ای این باشگاه درباره عزیمت احتمالی لیونل مسی صحبت کردند.

فرانسیسکو خوزه کاراسکو اظهار داشت: "مسی آسوده نیست. در تمام سالهایی که من او را تماشا می‌کنم و از بازی او لذت می‌برم، برای اولین بار به نظر می‌رسد با یک پا در خارج از باشگاه است. قبلاً هرگز مجبور نبودم این را بگویم."

پپ گواردیولا همچنین موضوعی داغ را مطرح کرد که: "سختی‌های" رئال بعد از عزیمت رونالدو؟ این اجتناب ناپذیر است زیرا چنین فوتبالیست‌ها بسیار مهم هستند. وقتی مسی بارسلونا را ترک می‌کند، این باشگاه نیز برای اقتباس از این زمان نیاز دارد. بچه ها 40-50 گل در هر فصل به ثمر می‌رسانند، بنابراین چنین عواقبی اجتناب ناپذیر است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала