Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ریوالدو: مسی حق دارد از آبیدال عصبانی شود

عضو شوید
ریوالدو ستاره سابق بارسلونا در مورد اتفاقات اخیر بین مسی و آبیدال صحبت کرد.

ریوالدو مهاجم پیشین بارسلونا نظر خود را در مورد اختلاف بین لیونل مسی و اریکآبیدال مدیر ورزشی بارسلونا ارائه داد و این مسئله را روشن نمود که عصبانیت ستاره آرژانتینی از مرد فرانسوی درست است.

آبیدال تصریح کرده بود که دلیل اخراج ارنستو والورده عمل‌کرد ضعیف بازیکنان بوده که در پاسخ، مسی از وی خواست تا نام آن بازیکنان را ذکر نماید.

ریوالدو به بِتافایر گفت: "مسی حق دارد از آبیدال در مورد نحوه شکایت از حرفه‌ای بودن برخی بازیکنان در تمرین عصبانی شود، به خصوص وقتی که نام خاصی را ذکر نکرد. این کل نیروی کار را زیر سوال برد."

وی در ادامه افزود: "مسی فقط سعی در دفاع از این گروه و خودش داشت. برای حفظ شهرت خود و در عین حال به دنبال این‌که کدام بازیکنان به آبیدال مراجعه می‌کردند. آبیدال با گفتن چیزی شبیه به آن در مصاحبه ساده لوح خود که مطمئناً تأثیر بسیار خوبی در رسانه‌ها خواهد داشت، به همین دلیل مسی را وادار به واکنش نمود. این باید در داخل حل شود."

ریوالدو با اشاره به توجه به والورده اظهار داشت كه مشکلات بارسلونا فراتر از مربی سابق باشگاه اتلتیک است.

ریوالدو خاطرنشان نمود: "اکنون مشخص است که ارنستو والورده بزرگترین مشکل این باشگاه نبود. بزرگترین بازنده این همه بارسلونا است."

وی اضافه کرد: "آبیدال در شرایط سختی قرار دارد، به خصوص به این دلیل که بازیکنی که به اظهارات وی واکنش نشان داده، فردی نیست، او کاپیتان بارسلونا و یک فوق ستاره است. این لئو مسی است!"

اسطوره برزیلی همچنین اظهار داشت که بارسلونا باید تلاش کند و نیمار را از پاری سن ژرمن به این باشگاه برگرداند.

ریوالدو اضافه کرد: "این باشگاه به بازیکنی نیاز دارد تا در صورت لزوم اختلاف را ایجاد کند و به نظر من آن بازیکن نیمار است. بارسلونا شاید باید در نظر داشته باشد که خرید خود را برای تابستان آینده انجام دهد."

او اضافه نمود: "این باشگاه مسئول جدایی نیمار در دو سال پیش نیست. مدت زمان زیادی از آن زمان گذشته و شاید زمان آن رسیده که مذاکراتی انجام شود که اجازه بازگشت وی را برای گذراندن بهترین سال‌های خود در نیوکمپ بدهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала