Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: طبیعی است که بارسلونا بدون مسی دچار مشکل می‌شود

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا
پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا به این بارو است که در صورت جدایی فوق ستاره آرجنتینی از بارسلونا، این تیم شرایط سخت و مشکلاتی مشابه رئال مادرید پس از جدایی کریستیانو رونالدو را تجربه خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، درگیری علنی با اریک آبیدال در روزهای اخیر باعث شده که اخباری مربوط به جدایی لیونل مسی از نیوکمپ به گوش برسد و گمانه زنی های درباره احتمال جدایی او در پایان فصل جاری انجام شود.

Футболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی در فکر جدایی؛ سونامی در راه است!

 گواردیولا درباره شرایط جدایی مسی از این تیم و عواقب بعدی آن گفت:«این موضوع اجتناب ناپذیر است چرا که این بازیکنان نقش بسیار مهمی دارند. وقتی مسی از بارسلونا جدا شود آنها نیاز به زمان دارند تا بار دیگر خودشان را پیدا کنند. این موضوع اجتناب ناپذیر است. آنها در طول فصل 40 یا 50 گل به ثمر می رسانند. این اتفاق پیش از این در زمان جدایی کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید نیز رخ داد».

بروز یکسری اختلافات میان مسی و اریک آبیدال مدیر ورزشی باشگاه با وجود تلاش مدیران باشگاه برای حل و فصل این اختلافات منجر به گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده کاپیتان آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها شده است. گواردیولا هم که 4 فصل در بارسلونا مسی را تمرین داد و او را از خیلی‌های دیگر بهتر می‌شناسد، معتقد است که کاتالان‌ها دیریا زود باید خودشان را برای روزهایی که دیگر مسی را در اختیار نخواهند داشت آماده کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала