Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان سه‌شیرها قبل از یورو برمی‌گردد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر هری کین بازیکن تاتنهام Russia World Cup England Training
هری کین بازیکن تاتنهام  Russia World Cup England Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مورینیو سرمربی تاتنهام اعلام کرد هری کین مهاجم تیم ملی انگلستان و این باشگاه تا ماه مَی نمی‌تواند برای خروس‌ها به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک، خبر بد برای تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام اینکه ژوزه مورینیو تأیید کرد هری کین حداقل تا ماه می (ثور) نمی تواند به میادین برگردد.

هری کین - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هری کین در آستانه از دست‌دادن یورو 2020

 در جریان شکست تاتنهام مقابل ساوتهمپتون در ابتدای سال جدید، کین از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و بعد از عمل جراحی، از میادین دور شده است.

به گزارش AS، در ابتدا تصور می شد که کین 26 ساله تا ماه اپریل دور از میادین باشد و حتی روند ریکاوری را هم شروع کرده بود. اما حالا مورینیو در آستانه دیدار تکراری مقابل ساوتهمپتون در رقابت های FA Cup، در این باره گفت:

"احتمالاً او به بازی مقابل لسترسیتی برسد. شاید آن مسابقه برای ما سودی داشته باشد. برای اینکه چهارم، پنجم یا ششم شویم. شاید کین بتواند در آن مسابقه به ما کمک کند. امیدوارم. آیا در حال حاضر این بهترین سناریوی ممکن است؟ بله، اینطور فکر می کنم."

اگر پیش بینی مورینیو درست باشد، یعنی کین قبل از پایان فصل فقط در دو بازی می تواند تاتنهام را همراهی کند و بعد از آن باید دید که آیا ساوتگیت، کاپیتان تیم ملی انگلیس را برای یورو 2020 دعوت می کند یا نه. 

"این مشکل گرت ساوتگیت و دستیارش استیو هالند است، نه من. اگر من سرمربی تیم ملی انگلیس بودم چه حسی داشتم؟ نمی دانم چون در آن موقعیت نیستم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала