شوخی بی‌مزه یک مسافر با بیماری کرونا باعث فرود هواپیما شد

CC BY-SA 2.0 / JTOcchialini / C-GWSZ WestJet Disney World Taxiشوخی بی‌مزه یک مسافر با بیماری کرونا باعث فرود هواپیما شد
شوخی بی‌مزه یک مسافر با بیماری کرونا باعث فرود هواپیما شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواپیمایی کانادایی به دلیل شوخی بیمورد یک مسافر هواپیما که گویا به کرونا ویروس مبتلا شده است، باعث شد که هواپیما دوباره به فروگاه عزیمت کند

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از CBCهواپیمای شرکت هواپیمایی کانادا WestJet ، که از تورنتو به سمت جامائیکا در حال پرواز بود ، به دلیل شوخی یکی از مسافران که گویا او به ویروس جدید کرونا -2019-nCoV مبتلا است، مدتی پس از پرواز دوباره به فرودگاه بازگشت.

بنا به گزارش ، این مسافر در حین پرواز به شوخی به خدمه پرواز گفت که به تازگی از چین بازگشته و به کرونا مبتلا شده و پس از این که شوخی به گوش خلبان رسید وی با جدی گرفتن ادعای مسافر تصمیم به بازگشت به تورنتو گرفت.

گزارش ها حاکی از آن است که هواپیما حامل 243 مسافر بود که پس از فرود ، مرد 29 ساله به اتهام ضرر زدن به شرکت هواپیمایی دستگیر شد. محاکمه این مرد در تاریخ نهم مارچ برگزار خواهد شد.

تاکنون تعداد زیادی از شرکت‌های هواپیمایی از جمله هواپیمایی قطر، ایرکانادا، ایرفرانس، ایرسئول، امریکن ایرلاینز، بریتیش ایرویز، لوفتانزا، ترکیش ایرلاین و ایرلاین اتحاد، سفرهای خود را به مقصد چین به حال تعویق در آورده‌اند.

گفتنی است ویروس کرونا برای نخستین بار در 12 دسامبر 2019 در ووهان شناسایی شد. کمیسیون صحت و درمان شهرداری ووهان در تاریخ 31 دسامبر اعلام کرد که 27 نفر دیگر که به بازار غذاهای دریایی شهر رفت و آمد داشته‌اند، به این «بیماری مرموز» مبتلا شده و این بازار بسته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала