نظامیان روسی از عملیات جدید "کلاه سفیدها" و تروریست‌ها در سوریه خبر دادند

© AFP 2023 / Amer Almohibanyنظامیان روسی از عملیات جدید "کلاه سفیدها" و تروریست‌ها در سوریه خبر دادند
نظامیان روسی از عملیات جدید کلاه سفیدها و تروریست‌ها در سوریه خبر دادند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اطلاعاتی مبنی بر اینکه سازمان "کلاه سفیدها" با حمایت تروریست‌های "هیئت تحریم شام"، برای اقدامات تحریک‌آمیز با استفاده از مواد سمی، آمادگی می‌گیرند، دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز روسی آشتی میان طرفین درگیر در سوریه با نشر یک خبرنامه نوشته است: "براساس اطلاعات دریافت‌شده به ساعت ۲۲:۱۵ به وقت مسکو تاریخ ۳ فبروری طی تماس تلفونی دو باشنده منطقه مسکونی معارت الارض به "خط داغ" مرکز آشتی طرفین درگیر، سازمان "کلاه سفیدها" با حمایت تروریست‌های "هیئت تحریر شام" برای اقدامات تحریک‌آمیز با استفاده از مواد سمی، آمادگی می‌گیرند".

دست‌داشتن کلاه سفیدها در جمع‌آوری اجباری اعضای بدن باشندگان سوریه - اسپوتنیک افغانستان
دست‌داشتن "کلاه سفیدها" در جمع‌آوری اجباری اعضای بدن باشندگان سوریه

در خبرنامه آمده است که یک گروه ۱۵ نفری کارمندان سازمان "کلاه سفیدها" به تاریخ ۱ فبروری به ساحه تنش زدایی ادلب جهت آمادگی برای اقدامات تحریک‌‌آمیز تحت رهبری محی‌الدین العام، جنگجویی که در تصویربرداری جعلی از "حمله کیمیاوی" به تاریخ ۴ اپریل سال ۲۰۱۷ در ولایت ادلب، تجربه دارد، رسیده است.

خبرنامه می‌افزاید: "قصد دارند اقدامات تحریک‌آمیز جدید را در منطقه مسکونی معارت الارض با اشتراک حدود ۲۰۰ نفر منجمله نزدیکان جنگجویان که از ساحه تنش زدایی ادلب برگشته اند، انجام دهند".

نظامیان روسی خاطر نشان ساخته اند که به محل مذکور در ادلب سازمان "کلاه سفیدها" در دو موتر پیک اپ حدود ۴۰۰ لیتر مواد کیمیاوی، آورده است.

در پایان خبرنامه آمده است: "مرکز روسی آشتی میان طرفین درگیر تمام اشتراک‌کنندگان این اقدامات تحریک‌آمیز را به خودداری از انجام پلان‌های جرمی، فرا خوانده و از جناح ترکی می‌خواهد تا جهت جلوگیری از این اقدامات، بر جنگجویان در بخش تحت کنترول شان در ساحه تنش زدایی ادلب فشار کامل وارد نماید".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала