Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مادر کاوانی: عذر خواهی کنید، پسرم به تیم تان می‌پیوندد

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر ادینسون کاوانی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер" - ПСЖ
ادینسون کاوانی  Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер - ПСЖ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برتا گومز، مادر کاوانی، می گوید که پسرش تمام تلاش خود را برای پیوستن به اتلتیکو انجام داد، اما رییس این باشگاه سهل انگاری کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید در نقل و انتقالات زمستانی به شدت به دنبال کاوانی بود و می خواست این بازیکن را به خدمت بگیرد، اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت و این بازیکن در پی اس جی ماندنی شد.

کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
اتلتیکو از کاوانی دست کشید

کاوانی که قراردادش در تابستان با پی اس جی به پایان می رسد، می تواند در آغاز فصل جدید به صورت مجانی به اتلتیکومادرید یا تیم دیگری بپیوندد.

رییس باشگاه اتلتیکومادرید پس از این که انتقال کاوانی به تیمش منتفی شد، در گفت و گویی برادر کاوانی را متهم به درخواست پول برای پیوستن برادرش به اتلتیکو کرد.

برتا گومز مادر کاوانی این سخنان سرزو را رد کرد و مدعی شد که در صورت عذر خواهی رییس اتلتیکومادرید، امکان پیوستن پسرش در تابستان به جمع روخی بلانکو وجود دارد.

مادرکاوانی به آاس گفت:« ما نمی فهمیم که چرا اتلتیکو، والتر (برادر و نماینده کاوانی) را متهم به درخواست پول برای امضای قرارداد کرد. او باید به هواداران می گفت که چرا کاوانی واقعاً به اتلتیکو نرفت. زیرا اولا پی اس جی نمی خواست او این باشگاه را ترک کند و ثانیا، اتلتیکو هرگز مبلغ درخواستی باشگاه را پی اس جی را نپذیرفت. پسرم هر كاری انجام داد تا به اتلتیكو برود. او برای تیمش به میدان نرفت، حاضر بود دستمزدش را کاهش دهد و فشار زیادی به باشگاه آورد تا زیر دست سیمئونه کار کند. اگر او پول می خواست قراردادش را تمدید می کرد و یا به باشگاه های چلسی و اینترمیامی میرفت.»
مادر کاوانی در مورد احتمال پیوستن پسرش در تابستان به اتلتیکومادرید گفت:« ما کینه نمی گیرم و در صورت عذر خواهی سران باشگاه اتلتیکو مادرید، کاوانی آماده است تا به این باشگاه بپیوندد، زیرا او دوست دارد تا با سیمئونه در یک تیم کار کند.»

این در حالیست که اتلتیکو مادرید به شدت به کمبود مهاجم دچار است، زیرا مهاجمان اصلی این تیم مصدوم اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала