Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه – رئال؛ نزدیک‌تر از هر زمان دیگر

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر کیلیان مباپه بازیکن تیم ملی فرانسه
کیلیان مباپه بازیکن تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید از مدت‌ها پیش علاقه زیادی به جذب کیلیان امباپه داشته. اکنون به نظر می رسد که فلورنتینو پرز برنامه های دقیقی برای انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو دارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "آ.اس"، فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید برنامه‌ریزی کرده تا در تابستان 2021 سراغ جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌‌جرمن برود، زمانی که تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند. این دقیقاً همان استراتژی است که رئیس باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن ادن اِزار از چلسی در تابستان 2019 به کار گرفت.

کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی‌اس‌جی برای مهار عصبانیت امباپه، جلسه فوری برگزار کرد

از سوی دیگر زین الدین زیدان که خود نیز زمانی بازیکن تیم ملی فرانسه بوده، نقش مهمی در تصمیم گیری امباپه خواهد داشت چرا که بارها و بارها از این مربی به عنوان الگو و اسطوره خود در روزهای کودکی و نوجوانی یاد کرده است. زیدان نیز بارها به خبرنگاران گفته که دوست دارد با ستاره فرانسوی کار کند و او را در جمع بازیکنان خود داشته باشد

اولین کار رئال در این مدت این است که به تماس های غیرمستقیم با نمایندگان امباپه ادامه دهد تا مطمئن شود او در این مدت قراردادش با PSG را تمدید نخواهد کرد. اگر امباپه دست به چنین کاری بزند دستمزد او آنقدر بالا خواهد رفت که حتی رئال هم دیگر قادر به جذبش نخواهد بود.

تا سال 2021 از قرارداد امباپه با باشگاه پی‌اس‌جی تنها یک سال باقی خواهد ماند و در آن زمان این باشگاه پاریسی مجبور خواهد بود یا او را به مبلغی در حدود 150 تا 200 میلیون یورو به فروش برساند یا این ریسک را بپذیرد که او در تابستان سال بعد به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند.

این مهاجم فرانسوی این فصل در 25 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 22 گل، 13 پاس گل هم برای همی‌تیمی‌هایش ساخته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала