Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وکیل بیل: او قصد جدایی ندارد؛ انتقاد بی‌مورد هم نکنید!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جاناتان بارنت وکیل گرت بیل در مصاحبه با تاک اسپورت در مورد شرایط بازیکن ولزی رئال مادرید صحبت هایی انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، مدیر برنامه‌های ستاره ولزی رئال مادرید به این باور است که است سطح این بازیکن بسیار بالاست و هر تیمی شانس جذب او را نخواهد داشت. او در پیوند به شرایط این بازیکن در صحبت با "تاک اسپورت" اظهار داشت:«بیشتر افراد نمی دانند که حقیقتا چه اتفاقی رخ داده است. برایم ناراحت کننده است چرا که کسانی حرف می زنند که هیچ اطلاعی ندارند. به من بستگی ندارد. دو سال از قراردادش مانده است. همسر و سه فرزند دارد و در مادرید به راحتی زندگی می کند».

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
تاتنهام از خرید بیل منصرف شد

جاناتان بارنت در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد پیشنهاد تاتنهام گفت:«فرصتی برای بازگشت به تاتنهام نبود. کمتر باشگاهی می تواند او را بخرد. گرت خیلی خوشحال است. باید واقعگرا باشیم. باشگاه های زیادی نیستند که در سطح او باشند. اوزندگی اش را دوست دارد و بچه هایش در مادرید بزرگ می شوند. همه چیز پول نیست. او زندگی، سبک زندگی و شرایط خودش را دارد».

مدیر برنامه‌های این ستاره ولزی در بخش پایانی صحبت‌هایش در مورد انتقاداتی که از این بازیکن در اسپانیا می‌شود، اینگونه پاسخ داد:« انتقادها از اسپانیا:” متاسفانه در مورد سبک زندگی او صحبت می کنند. می گویند که اسپانیایی بلد نیست. گرت به یک هدف عالی برای انها تبدیل شده و این ناراحت کننده است. او یکی از دو - سه بازیکن برتر در بریتانیاست. در مورد چیزهای خوب صحبت نمی کنیم. این شوخی ها ناراحت کننده است».

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала