Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکوردشکنی جدید آنسو فاتی در بارسلونا

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انسو فاتی با 17 سال و 94 روز سن، تبدیل به جوان‌ترین بازیکنی شد که در قرن 21 در لالیگا 2 گل در یک بازی به ثمر رساند.

به گزارش اسپوتنیک، آنسو فاتی با دو گلی که در بازی بارسلونا و لوانته زد، جوان‌ترین بازیکنی شد که در قرن بیست و یکم در لالیگا دو گل در یک مسابقه می‌زند. فاتی در این بازی 17 سال و 94 روز سن داشت، و رکورد خوانمی خیمنس را جابجا کرد. خوانمی در سپتامبر 2010، در حالی که 17 سال و 115 روز داشت، مقابل رئال ساراگوسا دو گل به ثمر رساند. او در آن هنگام در تیم مالاگا بازی می‌کرد و حالا در رئال بتیس حضور دارد.

بازیکنان بارسا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا 2 – لوانته 1؛ برتری آبی‌اناری‌ها با درخشش زوج مسی و فاتی + خلاصه بازی

این پدیده جوان ابی‌اناری‌ها پس از پایان بازی در مورد دو گلی که برای تیمش به ثمر رساند اظهار داشت:«ذبل در بارسا؟ واقعا من همیشه رویای چنین کاری را در بارسا داشتم و واقعا خوشحالم که امشب توانستم به این کار دست یابم. تنها می‌توانم از مربی تشکر کنم که چنین فرصتی را به من داده است. از روز اول بازیکنان و کادر فنی با من بسیار خوب بوده اند و کمک زیادی به من کرده اند ورود یک بازیکن جوان به ترکیب بارسا اصلا کار آسانی نیست».

فاتی در پایان صحبت‌هایش در مورد فوق ستاره این تیم گفت:«بازی کردن کنار او رویایی است که به حقیقت پیوسته است او بهترین بازیکن جهان است و خوشحالم که این فرصت را داشته ام که کنار او بازی کنم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала