Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشتیاق دوباره ولیعهد عربستان برای خرید منچستریونایتد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محمد بن سلمان
محمد بن سلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد بن‌سلمان 18 ماه پیش به شدت برای به دست‌گرفتن مالکیت یونایتد تلاش کرد اما با جواب رد خانواده گلیزرز به عقب رانده شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "میرر" انگلیس، با وجود گزارش‌های هفته گذشته مبنی بر توافقات اولیه صورت گرفته مابین ولیعهد متمول سعودی و باشگاه نیوکاسل برای خریداری این تیم انگلیسی، شواهد از اشتیاق پابرجای وی برای خریداری باشگاه منچستریونایتد حکایت دارد. بن سلمان بلندپرواز همچنان امیدوار است تا با مذاکره به خواسته خود برسد.

ولي العهد السعودي الأمير محمد بن سلمان يتحدث خلال منتدى مبادرة الاستثمار المستقبلية في الرياض - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ولیعهد عربستان باشگاه نیوکاسل را می‌خرد+عکس

بن سلمان پیش‌تر پیشنهاد 3.5 میلیارد پوندی خود را روی میز یونایتد گذاشت؛ مبلغی که در عمل می‌توانست سود کلانی را به جیب مالکان کنونی این باشگاه سرازیر کند. خانواده گلیزرز در مه سال 2005 یونایتد را به قمیت 790 میلیون پوند خریداری کردند و دوران حکمرانی آنان بر اولدترافورد از آن پس همواره با جنجال همراه بوده است.

پاسخ‌های منفی و متوالی خانواده آمریکایی به بن‌سلمان موجب شد تا نام ولیعهد سعودی به باشگاه نیوکاسل پیوند بخورد. مایک اشلی مالک نیوکاسل هرگز برای مخفی‌کردن تمایل خود برای فروش باشگاه تلاشی نکرده است اما رقم مدنظر و پیشنهادی وی به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست. براساس گزارش اسپورتس میل، لیگ برتر جزیره می‌تواند از هرگونه احتمال انتقال مالکیت یونایتد ممانعت به عمل آورد؛ در واقع اتهامات مطرح شده علیه دولت آل سعود مبنی بر سرقت تلویزیونی دیدارهای لیگ جزیره توسط شبکه «بی‌اوت‌کی» می‌تواند مانع این جابجایی قدرت در اولدترافورد شود.

لیگ جزیره سال گذشته عربستان را به دلیل امتناع از حمایت حقوقی و پیگیری قضایی این شبکه تلویزیونی غیرمجاز، به همدستی با بی‌اوت‌کیو متهم کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала