اردوغان: به حملات ارتش سوریه پاسخ تلافی‌جویانه داده شد

© REUTERS / Brendan McDermid تهدید اصلی برای آینده سوریه از دیدگاه اردوغان
تهدید اصلی برای آینده سوریه از دیدگاه اردوغان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به کشته شدن نظامیان این کشور در سوریه گفت: انقره حملات نیروهای دولتی سوریه که منجر به کشته شدن چهار نظامی ترکیه شده بود را تلافی کرد.

   به گزارش اسپوتنیک، «رجب طیب اردوغان»؛ رئیس‌جمهور ترکیه پس از کشته شدن 4 سرباز ترکیه‌ای در ادلب سوریه گفت، در حمله تلافی‌جویانه این کشور به مواضع نیرو‌های سوریه شدیدا پاسخ داده شده است و حملات تلافی جویانه تا هنوز ادامه دارد.

رجب طیب اردوغان، در ادامه مدعی شد که 30 تا 35 نظامی سوری در حملات ارتش ترکیه که با جنگنده‌های اف 16 انجام شد کشته شده‌اند.

رئیس جمهور ترکیه، اعلام کرد مصمم به ادامه عملیات در سوریه است .او در ادامه  گفت: عملیات در ادلب سوریه ادامه دارد و 40 مکان هدف قرار گرفته است.

در همین رابطه وزارت دفاع ترکیه نیز اعلام کرده که ارتش این کشور حملات سوریه را تلافی کرده و اهدافی را در ادلب منهدم کرده است.

یادآوری می‌کنیم که ساعاتی پیش وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که در حمله نیرو‌های دولتی سوریه در ادلب، چهار نظامی ترکیه‌ای کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.  

ادلب 11 درصد از خاک سوریه را تشکیل می‌دهد که با توجه به آزادسازی بخش‌هایی از آن در ماه‌های گذشته، دمشق توانست بر این استان تسلط یابد.

این گروه‌ها از مناطق تحت اشغال خود به طور پیوسته، مناطق امن و غیرنظامی و نقاط تمرکز ارتش سوریه را با راکت هدف قرار می‌دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала