شاه حسین مرتضوی به لوی سارنوالی فرا خوانده شد

© Shahhussain Murtazawiشاه حسین مرتضوی
شاه حسین مرتضوی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور فرهنگی رئیس جمهور غنی براساس شکایت تیم ثبات و همگرایی به هبری عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت به لوی سارنوالی کشور فرا خوانده شد.

به گزارش اسپوتنیک، شاه حسین مرتضوی، مشاور فرهنگی رئيس جمهوری اسلامی افغانستان در صفحه فیسبوکش نوشته است: "براساس شكايت تيم ثبات و همگرايي بابت يک نوشته من در فيسبوك امروز به لوی سارنوالی رفتم".

مرتضوی جریمه و از انتخابات‌ محروم شد - اسپوتنیک افغانستان
مرتضوی جریمه و از انتخابات‌ محروم شد

مرتضوی در ادامه نوشته است: "هدف از رفتنم به لوی سارنوالی حمايت و اطاعت از قانون است. قانون بايد بالای همه به صورت يك سان تطبيق شود. فرهنگ پاسخگويي بايد نهادينه شود. نهادهای عدلی و قضايی كشور با قوت و قدرت تمام بتوانند قانون و عدالت را تطبيق كنند".
وی با تشکری از رفتار نیک سارنوالان، نوشته است: "من استعلام لوی سارنوالي را دريافت نموده بعد از مشوره با همكاران بخش حقوقی برای شان جواب خواهم داد. آرزو دارم كه روزی شمشير تيز عدالت روی شانه‌های جنايت كاران، غاصبان زمين، مافيا، جاسوسان بيگانه، حاميان تروريزم و ناقضان حقوق بشر قرار گيرد".

پیش از این نیز در جریان کارزارهای انتخابات ریاست جمهوری، شاه حسین مرتضوی بخاطر کمپیاین انتخاباتی و استفاده از صلاحیت‌های وظیفوی‌اش به سود اشرف غنی جریمه و از حق رای محروم شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала