Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام 2 سیتی 0؛ برخواین گل زد و مصدوم شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام Футбол. Лига чемпионов. Матч "Тоттенхэм" - ЦСКА
سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام   Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاتنهام در شب گل زنی خرید جدیدش برابر تیم قدرتمند من سیتی به برتری شیرین دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال تاتنهام و منچسترسیتی در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر جزیره در ورزشگاه "تاتنهام هاستپور" برگزار گردید که سرانجام با برتری شاگردان آقای خاص به فرجام رسید.

در این دیدار نیمه اول بازی با وجود نمایش بهتر شاگردان پپ و نیز درگیری بازیکنان دو طرف 0-0 پایان یافت.

در نیمه دوم بازی کمی با تنش بیشتر دنبال شد و داور بازی (مایکل دِن) نیز چندین کارت زرد استفاده کرد که در یکی از لحظات بازی (دقیقه 60) زینچینکو مدافع چپ منچسترسیتی به دلیل خطا روی بازیکن میزبان کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج گردید در حالیکه پیش از آن، استیون برخواین که اولین بازی خود را برای تاتنهام انجام می داد در دقیقه 63 تیمش را 1 گل پیش انداخت. جایی که بازیکنان میزبان از روی نقطه کرنر کار را آغاز کردند، روی ضربه برگشت مدافع سیتی، توپ به لوکاس مورا رسید و او هم آنرا به تیمی اش برخواین فرستاد و مهاجم هالندی با کنترول روی سینه با تک ضرب توپ را از زاویه بسته به گوشه دروازه ادرسون فرستاد و با آنکه دروازه بان برزیلی تلاش کرد ولی دروازه اش باز گردید تا برخواین در اولین بازی خود برای تاتنهام اولین گل خود را به ثمر برساند.

در ادامه حملات دو طرف دامنه دار دنبال گردید که طی آن هیونگ مین-سون گل دوم تیمش را به ثمر رساند و بازی را 2-0 ساخت.

نتیجه تا پایان بازی تغییر نکرد تا شاگردان مورینیو با کسب سه امتیاز از دیدار امشب 37 امتیازی شد و تا رده پنجم جدول بالا آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала