Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برباتوف: شرط می بندم زیدان بخاطر خوب بازی کردن تیمش لبخند می زند

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برباتوف بازیکن سابق منچستریونایتد و تاتنهام در مورد مشكلات سرمربی فرانسوی و چگونگی اثبات اشتباه آنها حتی بدون بهترین بازیکنان خود صحبت كرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتار برباتوف ستاره سابق منچستریونایتد و تاتنهام که اکنون سفیر بتفایر است، با تمجید کارهای انجام شده توسط زین الدین زیدان در رئال مادرید به ویژه پس از شک و تردیدهای زیادی که در اوایل فصل مطرح شده بود صحبت کرد.

این مرد بلغارستانی در بخشی از بررسی شرکت شرط بندی گفت: "این هفته ادن هازارد به تمرین بازگشت. اما علیرغم اینکه مصدوم شده، رئال مادرید بسیار خوب عمل می کند و آنها ثابت می کنند که بدون کسی می توانند انجام دهند.

وی ادامه داد: در ابتدای فصل شایعاتی مبنی بر اینکه زین الدین زیدان از کار اخراج می شود، سؤالاتی مبنی بر چرایی بازگشت او پرسیده می شد اما من شرط می بندم که او وقتی که به جدول نگاه می کند و نتیجه می گیرد، لبخند می زند. من تعجب نکردم که آنها خیلی خوب عمل می کنند، زیدان قبلاً در آنجا حضور داشته و او خیلی با آنها پیروز شده است. امیدوارم هازارد در اسرع وقت به بازی برگردد زیرا او یک قرارداد بزرگ است و فشار زیادی به آن وارد می شود."

کهکشانی ها در دربی مادرید شنبه شب مقابل اتلتیکومادرید بدون هازارد و گرت بیل به میدان می روند، اما با وجود لیست ثابت به نظر می رسد که برای آنها مسابقه مساعد باشد و یک استحکام دفاعی جدید پیدا شده، دروازه بان تیبو کورتوا را ستایش بیشتری کرده و برباتوف حرفهایی برای گفتن درباره او نیز داشت.

او گفت: "من همیشه مقل دخه آ دوست داشتم و نه فقط به این دلیل كه با او در یك تیم بازی كرده ام. برای من او تقریبا دروازه بان كامل است. با نگاه به دروازه بان های دیگر که او تنها نیست، به عنوان مثال کورتوا هنوز باید کارهای بیشتری را با پاهای خود انجام دهد و یادم است که وقتی او در رئال مادرید شروع کرد برای او دشوار بود، اما خوب است که او را ببیند او در آنجا با بهترین دروازه بان های جهان به همراه یان اوبلاک، ترشتگن و مانوئل نویر رقابت می کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала