Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیشتر از 50 میلیون از فالوور های رونالدو جعلی هستند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو یک ویدیوی مشهور را در اینستاگرام خود بارگذاری کرده است تا 200 میلیونی شدن دنبال کننده‌های خود را جشن بگیرد، اما یک مطالعه نشان می دهد که بیش از 50 میلیون نفر از آنها جعلی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، یک گزارش تحقیقی نشان می‌دهد که بیش از 50 میلیون از فالوورهای کریستیانو رونالدو فیک و جعلی هستند. همچنین 18.7 درصد از دنبال کنندگان وی را "حساب های مشکوک" توصیف می کنند و 6.4٪ بیشتر به عنوان "فالوورهای انبوه" هستند.

HypeAuditor ، سایتی که چهره‌های تاثیرگذار در اینستاگرام و یوتیوب را تجزیه و تحلیل می کند، حساب های "کاربران انبوه" را به عنوان مواردی توصیف می کند که دارای فالوینگ‌های بیش از 1500 هستند، در حالی که از ابزارهای خودکار برای دنبال کردن یا دنبال شدن استفاده می کنند. در این حساب ها پست های تأثیرگذار مشاهده نمی شود.

رباتهای اینستاگرام، همانطور که انتظار دارید، به عنوان "حساب مشکوک" - و همچنین مواردی که از خدمات خاص برای لایک و اظهار نظر استفاده می کنند و همچنین افرادی که دنبال کننده را خریداری می کنند، تعریف می شوند.

بنابراین این بدان معنی است که 25.1 درصد از پیروان رونالدو جعلی هستند، که به معنای فیک و جعلی بودن 50.2 میلیون حساب کاربری از فالوورهای رونالدو است.

این گزارش همچنین با یافته های شگفت آور، علایق اصلی کسانی که از وی پیروی می کنند را مستند می کند.

کمتر از نصف 49 درصد از دنبال کنندگان رونالدو به عنوان علاقه مند به ورزش شناخته می‌شوند در حالیکه این فالوورها با ترجیح بیشتر موسیقی و حتی زیبایی و مد توصیف می شوند.

در این گزارش 56 درصد بیشترین موسیقی آنها و 62 درصد زیبایی و مد را نشان می دهد.

و فوق ستاره 34 ساله با کمال تعجب 72 درصد از فالوورهایش را مردان و 28 فیصد از دنبال‌کنندگان را زنان تشکیل می‌دهند.

از نظر موقعیت مکانی آنها، تعداد بسیار بیشتری از پیروان وی از هند نسبت به بقیه کشورها هستند.

22 درصد از هندوستان 15 درصد دیگر از فالوورهای وی از ایران هستند.

سه درصد از فالوورهای او مادریدی هستند، شهری که وی بهترین سال های خود را به عنوان سوپراستار برای رئال مادرید بین سال های 2009 تا 2018 اختصاص داده است.

44 درصد بزرگ در درجه اول انگلیسی زبانها هستند و فارسی و عربی دومین زبان رایج پیروان رونالدو با هر کدام 9 درصد است.

در ماه نوامبر مشخص شد که رونالدو بیشتر از هر کاربر اینستاگرام در جهان، از هر پست اینستاگرام خود، 780 هزار پوند درآمد کسب می کند.

لیونل مسی با 518 هزار پوند در جایگاه دوم ایستاد، اما کندل جنر مشهور با 489هزار پوند در هر پست رده سوم قرار گرفت.

براساس حسابرسی ICMP در ماه نوامبر، تونی کروس ، هم تیمی سابق رونالدو دررئال مادرید نسبت به سایر کاربران اینستاگرام درصد بالاتری از "پیروان فیک و جعلی" با 51 درصد را دارا می‌باشد.‌

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала