Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف بارسا با تیمش خداحافظی کرد + عکس

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماتئوس فرناندس هافبک مورد نظر باشگاه بارسلونا در اینستاگرام با پالمیراس خداحافظی کرد و انتقال به بارسا را تأیید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ماتئوس فرناندز، هافبک لینک شده به تیم بارسلونا از خداحافظی با پالمیراس خبر داد و با تغییر اطلاعات در اینستاگرام خود، انتقال‌اش را به بارسا تأیید کرد.

El logotipo del FC Barcelona, sobre el césped del estadio. - اسپوتنیک افغانستان
بارسا در یک قدمی خرید ماتئوس

فرناندز در این مورد در اینستاگرام گفت: "من هیچ وقت با خداحافظی خوب نبودم، اما بعضی اوقات لازم است اگرچه دشوار هست. از پالمیراس خداحافظی می کنم، باشگاهی که به پتانسیل من اعتماد داشت، تشکر می کنم و سال گذشته مرا استخدام کردند. باز کردن درهای پایه برای پسری پر از رویا بسیار قابل افتخار است که پیراهن یکی ار تیم‌های با سابقه فوتبال برازیل را پوشیده‌ام.

"مطمئنا، من نمی توانم هواداران عالی دوران كوتاه خود را فراموش كنم. پدر، مادر ، خانواده ام ... هر وقت كه شك می كردم كه در آنجا می توانم باشم. بی قید و شرط از من حمایت کردند! هر پیروزی كه در حرفه من حاصل شد، تنها از من نبود. این مال ما بود! ما با هم رنج می بریم و پیروز می شویم!

"امروز روزی برای تحقق رویای بازی در اروپا بود. من از همه آنچه خدا به من داده است، خدا را شکر می کنم. به زودی، چالش های جدید، اهداف و رویاها! بیایید جلو برویم ، این فقط یک شروع است."

براساس گزارش های اولیه ، بارسلونا با امضای قرارداد 11 میلیون یورویی با این بازیکن 21 ساله برازیلی، همراه با افزودنی های 4 میلیون یورویی دیگر ماتئوس را به جمع بازیکنان خود اضافه کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала