Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فکر نکنم خرید دیگری در این پنجره نقل‌وانتقالاتی داشته باشیم

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سولسشایر سرمربی منچستریونایتد از حضور فرناندز در ترکیب یونایتد مقابل ولورهمپتون و عدم امکان خریدی دیگر در جنوری خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشائر در نشست خبری خود پیش از بازی منچستریونایتد-وولورهمپتون حاضر شد.

به گزارش منچستریونایتد ایونینگ نیوز، سرمربی شیاطین سرخ در این نشست گفته است:

وی در باره‌ی بازی کردن فرناندز مقابل وولوز گفت:

"آماده بازی کردن است و قطعا در ترکیب 18 نفره تیم حضور خواهد داشت. اجازه بدهید تمرین امروز را پشت سر بگذاریم. چند روز پر تب و تاب را پشت سر گذاشت و دیروز هم که تولد سه سالگی دخترش بود. نمی‌دانم چقدر بازی خواهد کرد ولی در ترکیب حضور خواهد داشت."

سیصدمین بازی دخیا

" او بین برترین‌ها قرار می‌گیرد. داوید عملکردی خارق العاده برای باشگاه داشته است و نمی‌دانم چند کلین شیت به ثبت رسانده است. اما چهارشنبه شب دیدید که چقدر برای ما ارزشمند است." 

چرا انتقال فرناندز اینقدر طولانی شد؟

"به زمان و اولویت بندی و همچنین ارزش انتقال و مبلغ آن بستگی داشت. دیدید که چقدر مهره ارزشمندی برای تیمش بود و آن‌ها می‌خواستند او را حفظ کنند. خوشحالیم که این انتقال نهایی شد. سال‌ها عملکرد او را دنبال کردیم. او در این مدت به تدریج رشد کرد و به بلوغ رسید. به تمامی باشگاه‌های بزرگ اروپا لینک شد ولی تمرکز خودش را حفظ کرد و بازی‌های فوق العاده‌ای برای اسپورتینگ انجام داد. تلاش زیاد او یکی از شاخصه‌های مد نظر ما بود. بازیکنانی می‌خواستیم که تلاش کردن برای آن‌ها بسیار با ارزش باشد. او یک برنده است و از باختن تنفر دارد. خودم دیدم که از این شور و شوق برای انگیزه دادن به هم تیمی‌هایش استفاده می‌کرد. او کاپیتان فوق العاده‌ای برای اسپورتینگ بود و در اینجا هم یکی از رهبران تیم خواهد بود."

اگر مهاجم جذب نشود...

"از آن‌هایی که در اختیار دارم راضی هستم. شاید با ورود برونو بتوانیم به سبک دیگری بازی کنیم. شاید با بازگشت مدافعان میانی از مصدومیت و گزینه خط دفاعی سه نفره که سراغ آن رفته‌ایم، مقداری از نظر تاکتیکی تغییر کنیم."

وولورهمپتون

"ما و آن‌ها شناخت خوبی از هم داریم. از ماه مارچ، ششمین دفعه‌ای است که با آن‌ها بازی می‌کنیم. فکر نمی‌کنم مربیان دو تیم غافلگیر شوند؛ البته شاید هم بشوند! هواداران حامی ما بوده‌اند و قطعا باز به این حمایت ادامه می‌دهند."

جدایی روخو

"مارکوس یک پسر دوست داشتنی و فوق العاده است. به اندازه کافی بازی نمی‌کرد و برایش اهمیت داشت که بازی کند. او پسر متعصبی است که می‌خواهد از تیمش حمایت کند و قوی‌تر برگردد. "

جاشوا کینگ

"فکر نمی‌کنم خرید دیگری داشته باشیم؛ نه."

جدایی قرضی گارنر؟ 

"جیمز همین جا می‌ماند. این فرصت را می‌دهیم تا خودش را همین جا اثبات کند. اخیرا دوران سختی را (به دلیل مصدومیت و بیماری) پشت سر گذاشته است ولی اوضاع رو به راه خواهد شد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала