Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگیری ستارگان بایرن و ختم بخیر شدن ماجرا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جروم بواتنگ و لئون گورتسگا ستارگان باشگاه بایرن مونیخ آلمان در تمرینات امروز با هم درگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، در تمرینات امروز (چهارشنبه) بایرن مونیخ، یک درگیری بین گورتسکا و بواتنگ ایجاد شده است. تصاویر منتشر شده نشان می دهد درگیری نسبتا شدید بوده و با دخالت بازیکنان پایان یافته است. سال گذشته هم خبری در مورد درگیری لواندوفسکی و کومان در تمرینات بایرن مونیخ منتشر شده بود.

به گزارش بیلد، در بازی تمرینی که برگزار شد، گورتسکا روی بواتنگ خطا کرد و او را بدون توپ زد. بواتنگ هم در واکنش به این حرکت، با مشت به صورت گورتسکا کوبید. لواندوفسکی اولین نفری بود که بین دو بازیکن قرار گرفت تا درگیری شدیدتر نشود. فلیک هم وارد ماجرا شد و با بواتنگ صحبت کرد. توماس مولر هم از دست گورتسکا عصبانی بود و در این مورد گفت: "همیشه همان اتفاق مزخرف در مورد تو تکرار می شود."

گورتسکا در مورد یک صحنه پنالتی گلایه می کرد و مولر هم می خواست موقعیت را برای او توضیح دهد. اما گورتسکا با یک حرکت دست واکنش نشان داد که اصلا برای مولر جالب نبود. بعد از پایان درگیری، بواتنگ و گورتسکا از هم عذرخواهی نکردند. طبق گزارش بیلد، جریمه ای برای بازیکنان در نظر گرفته نشده است.

در همین حال اما پس از گذشت چند ساعت از منتشر شدن این اخبار، این 2 بازیکن با انتشار عکس های دو نفره خود در اینستاگرام، به شایعات مبنی بر کدورتشان خاتمه دادند.

گورتسکا:  "#آرامش_همیشگی #ما_همه_خانواده_ایم #فوتبال_احساسات است"

View this post on Instagram

A post shared by Leon Goretzka (@leon_goretzka) on

بواتنگ: "همه چیز بین ما خوب و شما می توانید خودتان را آرام کنید. 

View this post on Instagram

A post shared by Jérôme Boateng (@jeromeboateng) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала