Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشتگ CR7 دست‌نیافتنی! مسی کجایی؟ فان‌دایک نمی‌بینمت!

© Photo / AP Photo/Dave Thompson, AP Photo/Emilio Morenatti, REUTERS/Massimo Pincaمسی، رونالدو و فن دایک
مسی، رونالدو و فن دایک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از هشتگ‌های استفاده شده درباره فوتبالیست‌ها در سال گذشته نشان می‌دهد، رونالدو با اختلاف فاحش نسبت به دیگر ورزشکاران در صدر قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، هشتگ که با نماد # متمایز می‌شود، برچسبی برای دسته‌بندی و به اشتراک‌گذاری پست‌ها و نظرات درباره موضوع یا نامی خاص در سطح جهانی است. گزارشی از هشتگ‌های استفاده شده درباره فوتبالیست‌ها در سال 2019 نشان می‌دهد کریستیانو رونالدو با اختلاف فاحش نسبت به دیگران و حتی لیونل مسی در صدر قرار گرفته است.

اعداد اعجاب‌انگیز فوق ستاره پرتگالی یوونتوس:

کریستیانو رونالدو با شروع سال 2020 تصمیم گرفته سال 2029 که بدون جایزه معتبر فردی به پایان رساند را به دست فراموشی بسپارد و این را با زدن چند گل در ماه جنوری نشان داده است. فوق ستاره پرتگالی بیش از هر فوتبالیست دیگری بیرون از بازی فوتبال هم مورد توجه است، مثل استفاده از آیپد شافل نسل 4 که استفاده می‌کرد و حسابی در شبکه‌های مجازی عکس آن دست به دست شد، چرا که این وسیله‌ای که با آن موسیقی گوش می‌دهد حدود 10 سال قبل تولید شده بود و قیمت نازلی در بازار دارد. البته اگر کسی آن را پیدا کند! یا صحبت‌هایی که درباره ارزش برند CR 7 به مبلغ 360میلیون پوند می‌شد و درباره این مسئله هم در شبکه‌های مجازی زیاد صحبت شد

هشتگ رونالدو، هشتگی که 6  میلیون و 403 هزار و853 مرتبه در سال 2019 تکرار شده. این نشان می‌دهد رونالدو چه ظرفیت خاصی در شبکه‌های مجازی دارد. در واقع اگر هشتگ 28 بازیکن پس از او را جمع‌آوری کنیم به عدد 3 میلیون و 573 هزار و 875 می‌رسیم که تقریباً 55 درصدِ هشتگ رونالدو است.

این سوی خط اما، لیونل مسی و ویرجیل فن‌دایک دو ستاره مطرح دیگر در کجا قرار دارند؟

همان‌گونه که انتظار می‌رود فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در رده دوم این لیست قرار دارد. مسی بیش از 5 میلیون هشتگ کمتر از رقیب دیرینه‌اش رونالدو داشته. هشتگ‌های او به یک میلیون و 209 هزار و 206 رسیده است. اما رده سوم به وارث شماره کریستیانو رونالدو در رئال‌مادرید تعلق دارد. ادن هزارد هم خوب مورد توجه کاربران شبکه‌های مجازی است. هشتگ بازیکن بلژیکی کهکشانی‌ها 355 هزار و 973 مرتبه تکرار شده است.

ویرجیل فان‌دایک که یکی از موفق‌ترین بازیکنان سال 2019 بود در رده دوازدهم قرار دارد. هشتگ مدافع لیورپول 72 هزار و 892 مرتبه مورد استفاده قرار گرفته است

هشتگ یا # نمادی که این روز‌ها در دنیای وب اهمیت زیادی پیدا کرده و نشان می‌دهد چه موضوعی در روز اهمیت بیشتری داشته و مردم بیشتر پیگیر آن بوده‌اند. این مسئله درباره نام‌های مطرح در سرتاسر جهان هم مشخص می‌کند مردم بیشتر پیگیر کدام سلبریتی هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала