محکوم شدن معاون زندان پلچرخی به جرم قاچاق و فروش مواد مخدر

© Photo / ریاست محبس مرکزی پلچرخی محکوم شدن معاون زندان پلچرخی به جرم قاچاق و فروش مواد مخدر
 محکوم شدن معاون زندان پلچرخی به جرم قاچاق و فروش مواد مخدر   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر تأکید کرد که این حکم از سوی دادگاه ابتدایی صادر شده و اما افراد متهم مرحله‌ی استیناف و فرجام‌خواهی را در پیش رو دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز مسئولان در مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر می‌گویند که معاون زندان پلچرخی کابل به جرم قاچاق و فروش مواد مخدر به 19 سال و هشت ماه و 29 روز زندان محکوم شده است.

خالد موحد، سخن‌گوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر امروز (سه‌شنبه، 8 دلو) به روزنامه اطلاعات روز گفت که سه نفر به‌شمول معاون زندان پلچرخی کابل به قاچاق و فروش مواد مخدر در داخل زندان متهم بودند.

عبدالله: باید به مشکلات زندانیان کشور رسیده گی شود - اسپوتنیک افغانستان
عبدالله: باید به مشکلات زندانیان کشور رسیده گی شود

آقای موحد همچنان گفت که حکم دادگاه در مورد این افراد هفته‌ی گذشته صادر شده است. به گفته‌ی او، یکی از این افراد به 13 سال حبس محکوم شده و یکی دیگر آن که از جریان آگاه نبوده، برائت گرفته است.

سخن‌گوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر تأکید کرد که این حکم از سوی دادگاه ابتدایی صادر شده و افراد متهم مرحله‌ی استیناف و فرجام‌خواهی را در پیش دارند.

آقای موحد در عین حال افزود که معاون زندان پل‌چرخی و یک همراه او در حال حاضر در توقیف‌خانه‌ی مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر به سر می‌برند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала