Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاکو: بازی در اینتر، رویایی بود که همیشه داشتم

© Sputnik / Alexy Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر روملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم باشگاه اینتر می‌گوید که بازی در فوتبال ایتالیا و همچنان پوشین پیراهن اینتر، رویایی بوده که او به آن دست یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو، مهاجم تیم فوتبال اینتر می‌گوید که حضور در رقابت‌های سری‌آ و باشگاه اینتر رویای او بوده است. این مهاجم 26 ساله که تابستان امسال از منچستریونایتد راهی نراتزوری شد. لوکاکو در صحبت با تیکی تاکا در مورد حضورش در اینتر اظهار داشت:« احساس بسیار خوبی دارم. بازی در ایتالیا و اینتر رویایی بود که همیشه داشتم. اولین فینالی که در کودکی دیدم دیدار بین لاتزیو و اینتر بود. می خواستم برای اینتر بازی کنم. آنها همیشه مهاجمان بزرگی مانند رونالدو، کریستین ویری و آدریانو را در ترکیب خود داشته اند».

لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لوکاکو: انسان روشنفکری هستم و با هیچ‌یک از مربیانم مشکل نداشته‌ام

مهاجم تیم ملی بلجیم در بخش دیگری از سخنانش در مورد دیدار دوستانه میان ایتالیا و بلجیم نیز صحبت کرد و گفت:«همه چیز در دیدار دوستانه بین بلجیم و ایتالیا شروع شد. من متوجه شدم که او با دو مهاجم بازی می کند. ادر و پله و آنها موقعیت زیادی را خلق می کردند. متوجه شدم که با سبک بازی او، من شانس زیادی برای گلزنی در زمین خواهم داشت و می توانم از توانایی های فیزیکی ام استفاده کنم. پس از بازی کمی صحبت کردیم و او به من گفت که به چلسی خواهد رفت اما من نمی توانستم در آن زمان همراهی اش کنم. بنابراین به او گفتم که اگر در آینده به تیم دیگری رفت، همراهش خواهم آمد».

لوکاکو تاکنون در 21 بازی در سری آ برای اینتر 14 گل به ثمر رسانده تا عملکرد درخشانی را داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала