Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی باسلونا: رودریگو؟ همه بازیکنان خوب را دوست دارم

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که شایعات پیوستن رودریگو از والنسیا به بارسلونا در روزهای اخیر خبرساز شده است، کیکه ستین می گوید همه بازیکنان خوب را دوست دارد.

به گزارش اسپوتنیک موندودپورتیوو، پس از جراحی سوارز و غیبت او در تیم، بارسلونا به دنبال یک مهاجم جدید در بازار نقل و انتقالات ژانویه بوده و بازیکنانی چون آویلا، اوبامیانگ و ورنر نیز مد نظر این تیم اسپانیایی قرار گرفته‌اند.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستین: برای بردن همه جام‌ها باید بجنگیم+عکس

سرمربی جدید غول های کاتالان در یک نشست خبری پیش از بازی برابر والنسیا در خصوص مهاجم حریف گفت:«همه بازیکنان خوب را دوست دارم. رودریگو یک فوتبالیست خارق العاده است و در این بازی ما را اذیت خواهد کرد. او بازیکن کلیدی تیم والنسیا است. ترجیح می دادم که این بازیکن در بازی نباشد اما می دانیم که اگر او نباشد، بازیکن دیگری حضور خواهد داشت. والنسیا با رودریگو و بدون او تیم خوبی دارد».

بارسلونا برای جایگزین سوارز مصدوم به دنبال رودریگو مورنو از والنسیا است اما این تیم به این راحتی ها نمیخواهد یکی از سرشناس ترین بازیکنانش را از دست بدهد. مذاکرات دو باشگاه در حالی ادامه دارد که امروز دو تیم بارسا و والنسیا به مصاف هم خواهند رفت. باشگاه بارسلونا امروز برای مورنو تلاش دوباره خواهد کرد , بارسا به والنسیا پیشنهاد داده است که میتواند چند بازیکن را در معامله وارد کند تا هزینه انتقالی این بازیکن که از سوی وانلسیا 60 میلیون یورو براورد شده است  کاهش یابد.

بارسلونا بعد از بررسی گزینه اوبامیانگ به این نتیجه رسید که به خدمت گرفتن این بازیکن دشوار است. بعلاوه باشگاه هیچ گزینه هم برای پیشنهاد برای ژیرو مهاجم چلسی ندارد. فعلا تنها نام رودریگو مورنو است که به شدت به بارسا لینک شده است.ش

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала