Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: هدف ما کسب همه جام هاست /امیدوارم بیل دیگر مصدوم نشود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان، مهاجم ولزی تیمش را مهم عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که این بازیکن دیگر مصدوم نشود.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید در دیدار این تیم در جام حذفی پس از گولزنی مصدوم شد و بازی برابر وایادولید را که فردا شب برگزار خواهد شد، از دست داده است.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان نامزد سرمربیگری خروس‌ها شد

زین الدین زیدان در نشست خبری قبل از بازی با وایادولید، در مورد این موضوع واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد که این بازیکن دیگر مصدوم نشود.

زیدان در این مورد گفت:« بیل بازیکن مهمی در تیم ما است و وقتی مصدوم نباشد، من روی او حساب خواهم کرد. او در حال حاضر مصدوم است و امیدوارم دوشنبه به تمرینات باز گردد. وقتی بازیکنی مصدوم می شود، من ناراحت می شوم زیرا آن ها عذاب می بینند. دوست دارم همه بازیکنانم در شرایط عالی باشند حتی اگر انتخاب ترکیب را برایم دشوار سازد.»
زیدان در ادامه در مورد هازارد، ماریانو و براهیم دیاز نیز صحبت کرد و گفت:« مشخص نیست چه زمانی هازارد به میادین باز خواهد گشت، زیرا او تازه کارش را با توپ آغاز کرده است و دوشنبه به تمرینات بیشتر خواهد پرداخت. من از در تیم راضی هستم. براهیم و ماریانو از شرایط خود آگاه هستند و خودشان تصمیم می گیرند که با شرایط کنار بیایند یا خیر.»
زیدان در مورد تیم وایادولید نیز صحبت کرد و گفت:« ما به دنبال همه جام ها هستیم و برای رسیدن به چنین مقصدی همه بازی ها برای ما مهم است. هر دو روز بازی داریم و باید بعد از هر بازی به بازی دیگر آماده گی بگیریم. شرایط دشوار است اما تلاش خواهیم کرد این وضعیت را حفظ کنیم.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала