Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌یونگ: من تفاوتی میان ستین و والورده نمی‌بینم

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فرانکی دی یونگ
فرانکی دی یونگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانکی دی‌یونگ می گوید تاکتیک‌های ستین و والورده متفاوت از هم نیستند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "ساکروی"، پس از شکست 3 بر 2 بارسلونا برابر اتلتیکومادرید در مرحله نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا، والورده از نیمکت مربیگری این تیم اخراج شد و ستین، یکی از حمایت کنندگان مکتب یوهان کرایوف جانشین وی شد.

فرانکی دی یونگ هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دی یونگ: هر سه جام را می خواهیم و لیگ قهرمانان اولویت ماست+عکس

ستاره هالندی بارسلونا در خصوص این دو مربی گفت:«ایده او با والورده یکسان و سبک بازی بارسلونا مالکیت توپ است. تنها چیزهایی که تغییر کرده اند جزئیات ریز هستند اما ایده همان است. به نظر می رسد به خوبی خود را با تیم وفق داده‌ام و از این نظر خوشحالم اما می دانم که می توانم بهتر از اینها باشم. همچنین بر این باورم که ما جا برای پیشرفت تیمی داریم و در طول فصل بهتر خواهیم شد. می خواهم هر عنوان قهرمانی را کسب کنم اما اگر قهرمانی مدنظرم باشد انتخاب من لیگ قهرمانان اروپا است. البته می خواهم جام قهرمانی لالیگا و کوپادلری را بالای سر ببرم. سال گذشته، فینال بارسلونا-آژاکس یک فینال زیبا می توانست باشد. امیدوارم بتوانم امسال در فینال حضور پیدا کنم».

دی یونگ در پایان صحبت‌هایش در مورد حمایت بازیکنان بارسلونا گفت:«انتخاب یک نفر دشوار است، اما وقتی وارد بارسا شدم، سرخیو بوسکتس به من در موارد زیادی خیلی کمک کرد. به عنوان مثال روزی که من قبل از شروع تمرین به بارسلون رسیدم، او برای من پیام فرستاد و پرسید به چیزی احتیاج دارم یا نه. بوسکتس خیلی خوب با من رفتار کرد و اگر مجبور شدم یکی را انتخاب کنم، حتی اگر همه به من خیلی کمک کرده باشند از بوسکتس نام می برم»

فرانکی دی یونگ به همراه بارسلونا در هر 3 جام ممکن حضور دارد، اما تمایلش برای بردن لیگ قهرمانان اروپا، بیشتر از دیگر جام های در دسترس است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала