امریکا برای نجات شهروندانش از ویروس به چین طیاره می‌فرستد/ اما مصرف به دوش مسافرین

© AP Photo / Ahn Young-joonامریکا برای نجات شهروندانش از ویروس به چین طیاره می‌فرستد/ اما مصرف به دوش مسافرین
امریکا برای نجات شهروندانش از ویروس به چین طیاره می‌فرستد/ اما مصرف به دوش مسافرین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شهر یووهان چین حدود هزار شهروند امریکا برای جلوگیری از ویروس کرونا قرنطین هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Wall Street Journal، مقامات در امریکا تصمیم دارند که تاریخ 26 جنوری برای نجات شهروندان‌شان از ویروس چینایی به شهر یووهان طیاره بفرستند و نیز گفته اند که مصرف بالای مسافرین خواهد بود.
اقدام آنها درحالی است که آخرین گزارشات نشان داده است که تعداد مبتلایان به ویروس جدید در چین به 1372 نفر افزایش یافته و همچنان 41 نفر دیگر جان باختند. و درعین حال به تعداد 1000 امریکایی در این شهر در قرنطین به سر می‌برند.
در اعلامیه‌ای این مقامات آمده است که بوئینگ 767 که حدود 230 مسافر را در خود جا خواهد گرفت ارسال خواهند کرد. در عین حال کنسولگری ایالات متحده در این شهر گفته است با تمام شهروندان‌شان تماس برقرار کرده اند و پیشنهاد خرید تکت را کرده اند. تکت‌ها در این پروازها قیمت‌تر نسبت به سابق خواهد بود.
در این طیاره کادر پزشکی امریکایی حضور خواهند داشت. و نیز گفته شده است که ایالات متحده مسئولیت انتشار احتمال ویروس را در این کشور بر عهده می‌گیرد.
یادآوری می کنیم، که ویروس کرونا، از ویروس‌های خطرناک است که یک ماه پیش در ولایت ووهان چین شیوع پیدا کرد. اکنون افزون بر چین، در مالیزیا، امریکا، کوریایی جنوبی، استرالیا، فرانسه و عربستان سعودی نیز رویدادهای مثبت این ویروس ثبت شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала