Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نبرد تا اخرین نفس؛ بارسلونا برای جذب اریکسن دست‌ به کار شد

© Sputnik / Георгий Зимарев /  مراجعه به بانک تصاویر کرستین اریکسن
کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا برای به هم ریختن نقشه‌های اینتر برای جذب کریستین اریکسن، پیشنهادی بیشتر از باشگاه ایتالیایی به تاتنهام داده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "میرر" انگلیس، باشگاه بارسلونا به شکلی غیرمنتظره و دیرهنگام برای جذب کریستین اریکسن از تاتنهام اعلام آمادگی کرده و احتمالا قصد دارد نقشه‌های اینترمیلان را به هم بریزد. ولی با اینحال، میرر می‌گوید اریکسن به احتمال زیاد راهی اینتر خواهد شد.

کریستین اریکسن  Russia World Cup Denmark Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
باشگاه‌های اینتر و تاتنهام بر سر انتقال اریکسن به توافق رسیدند

بارسلونا در این مدت فعل و انفعالات درباره اریکسن را به دقت زیر نظر داشته و حالا در لحظات آخر پیشنهادی به تاتنهام ارائه داده و منتظر است تا پاسخ این باشگاه را دریافت کند. آبی‌اناری‌ها مایل اند اریکسن را ابتدا با یک پیش‌قرارداد جذب کند تا در تابستان آینده که او بازیکن آزاد شد به صورت دائمی به خدمت بگیردش. اریکسن در این لحظه آزاد است که با باشگاه‌های خارجی مذاکره کند چرا که قرارداد او تابستان آینده به پایان می‌رسد.

 بر اساس این گزارش بارسلونا از این فرصت استفاده کرده و با نمایندگان اریکسن مذاکراتی رسمی انجام داده. در این میان اما این نشریه انگلیسی می‌گوید که اینترمیلان همچنان گزینه اول این هافبک دانمارکی به حساب می‌آید و حاضر است با اریکسن یک قرارداد چهار سال و نیمه امضا کرده و علاوه بر پاداشهای مالی قابل توجه دستمزدی به اندازه هر هفته 190 هزار یورو به او پرداخت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала