Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوری سه هفته‌ای مارکینیوش از ترکیب  پی‌اس‌جی

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر مارکینوش Russia World Cup Brazil Training
مارکینوش Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن به دلیل مصدومیت خانه نشین خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "سایت فوتبال فرانسه"، مارکینیوش به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پا به مدت سه هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود. این بازیکن برازیلی دیدارهای تیمش در لیگ فرانسه برابر لیل، مون پلیه، نانت و لیون و همچنین دیدار حذفی برابر تیم دسته سومی پو را از دست خواهد داد.

مارکینوش Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مارکینوش می خواهد بهترین مدافع جهان شود

باشگاه پاری‌سن‌جرمن در بیانیه‌ای در این خصوص نوشت:«مارکینیوش در دیدار روز چهارشنبه دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ پا شد. انتظار می رود او به مدت 3 هفته غایب باشد». این در حالی‌ست که تیم پاریسی امیدوار است مدافع‌اش پیش از دیدار مرحله یک هشتم برابر بورسیا دورتموند در تاریخ 18 فبروری به آمادگی لازم دست یابد. مارکینیوش در دیدار نیمه نهایی لیگ کاپ فرانسه مصدوم شد.

چندی پش این مدافع برازیلی پاری‌سن‌جرمن قراردادش با این تیم را برای 2 فصل دیگر تمدید کرد. این بازیکن 25 ساله که در سال 2013 از رم به تیم پاریس پیوسته، 270 بار برای این تیم به میدان رفته و آمار 20 گل و 7 پاس گل  به جا گذاشته است. مارکینیوش همچنین در این مدت توانسته 19 جام را با این تیم فرانسوی کسب کند. به این ترتیب مارکینیوش تا 2024 در پی‌اس‌جی می‌ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала