بزرگترین معامله قرن، محور گفتگوهای پوتین و عباس

© Sputnik / Sergey Guneevبزرگترین معامله قرن؛ محور گفتگوهای پوتین و عباس
بزرگترین معامله قرن؛ محور گفتگوهای پوتین و عباس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر فلسطین در این دیدار می خواهد با همتای روسی اش روی بزرگترین «معامله قرن» و الحاق سرزمین های فلسطین به اسرائیل بحث کند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رهبر روسیه می گوید که روسیه نگرانی های و منازعات فلسطین را با اسرائیل درک می کند.

رئیس جمهور روسیه در ابتدای  این دیدار به رهبر فلسطین محمود عباس گفت: " روابط روسیه و فلسطین ریشه دیرینه دارد، اما این روابط را در زمینه های مختلف حفظ می کنیم. شما آنچه را که گفتید، ما آماده هستیم تا این تعایل را افزایش دهیم".

پایان جنگ؟ بزرگترین معامله قرن «فلسطین جدید» توسط اسرائیل ایجاد می شود - اسپوتنیک افغانستان
پایان جنگ؟ بزرگترین معامله قرن «فلسطین جدید» توسط اسرائیل ایجاد می شود

رئیس جمهور روسیه افزود: این روابط در بخش اقتصاد، حوزه بشر دوستانه صدق می کند البته مواردی است که مربوط به تسویه اسرائیل می باشد، من نگرانی های شما را در این زمینه درک می کنم".

درهمین حال، محمود عباس از همتای روسی اش برای ادامه حمایت از دولت خودگردان فلسطین تشکری نمود و اشاره کرد که مسکو هرگز فرصتی را برای جلب توجه جامعه جهانی به مشکلات فلسطینی ها از دست نمی دهد.

او گفت: "من می خواهم از آقای پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه و دوست شخصی‌ام و دوست تمام مردم فلسطین استقبال کنم بخاطر که هیچ فرصتی را به جلب توجه جامعه جهانی به مسئله فلسطین از دست نمی دهد، و از طریق ممکن حمایت های گوناگونی را برای ما فراهم می کند، ما به این عادت کرده ایم".

رهبر فلسطین تاکید می کند که قصد دارد درباره بزرگترین «معامله قرن» رئیس جمهور امریکا و الحاق سرزمین های فلسطین به اسرائیل بحث کند.

رئیس جمهور روسیه امروز وارد فلسطین شد، انتظار می رود این دو رهبر روی اوضاع خاورمیانه بحث داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала