Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور سی‌آرسِوِن در فهرست بازیکنان بانوی پیر برای جدال با رُم+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو Italy Soccer Champions League Juventus - Lokomotiv
رونالدو  Italy Soccer Champions League Juventus - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی یوونتوس برای دیدار در کوپا ایتالیا در مقابل آ اس رُم در فهرست بیانکونری قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، فهرست بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس برای دیدار امشب این تیم در مقابل رم اعلام شده است، که برخلاف انتظارات و گفته های سرمربی این تیم نام کریس رونالدو در این فهرست دیده می‌شود.

‌‌یوونتوس امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان تیم پایتخت این کشور خواهد بود. دو تیم چندی پیش و در هفته نوزدهم سری آ نیز در مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند که در آن بازی شاگردان مائوریتزیو ساری با نتیجه 2-1 در المپیکو به پیروزی دست یافتند.

روز گذشته سرمربی ایتالیایی یووه در نشست خبری پیش از بازی برابر رم از مصدومیت جزئی کریستیانو رونالدو پرده برداشته بود. ساری در این باره اعلام کرد: " شرایط کریستیانو را بررسی می‌کنیم. باید دید که آیا او بعد از سه بازی سخت و پشت سر هم، شرایط مناسبی دارد یا خیر. همچنین باید مطمئن شویم که آیا او ریکاوری خود را به شکل کامل انجام داده یا هنوز به زمان نیاز دارد. او هنوز هم کمی مصدومیت دارد."

اظهارات ساری باعث شد که گمانه زنی هایی درباره احتمال غیبت کریستیانو رونالدو در لیست یوونتوس برای بازی برابر رم به گوش برسد. دقایقی پیش اما در حالی لیست یووه برای بازی امشب اعلام شد که نام فوق ستاره پرتگالی در آن دیده می شود. هر چند که حضور رونالدو در ترکیب اصلی مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که او امشب کار را از روی نیمکت آغاز کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала