خطرهای ناشی از آب معدنی کشف گردید

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر آب معدنی
آب معدنی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سوءاستفاده از آب معدنی می تواند برای صحت مصر باشد و باعث امراض جدی گردد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه "ویچرنیه مسکو" توسط الینا سولوماتینا ، متخصص تغذیه در این ارتباط ابراز نظر نموده از سه نوع آب معدنی نام گرفت که عبارت از آب سفره آشامیدنی، آب معالجمی و آب سفره معالجوی می باشد. این کارشناس توضیح داد: آنها از نظر غلظت نمک با یکدیگر تفاوت دارند. بنابراین ، در آب سفره ای تا سه گرم نمک محلول در لیتر ، در کانتینرهای آب طبی - از سه تا ده گرام، در آبهای معالجوی سفره ای میزان نمک حدود ده گرم است. همچنین ، آبهای معدنی از نظر هایدروجن نیز می توانند متفاوت باشند.

استفاده از آب بطری‌ها آب معدنی، چقدر پلاستیک وارد بدن می‌شود؟ - اسپوتنیک افغانستان
استفاده از آب بطری‌ها آب معدنی، چقدر پلاستیک وارد بدن می‌شود؟

همانطور که این متخصص خاطرنشان کرد ، آب سفره معمولی را می توان در مقادیر نامحدود - تا دو لیتر در روز - نوشید. آب معالجوی معدنی فقط طبق هدایت داکتر باید نوشیده شود. اینها عمدتا امراض روده ، پانکراس ، کبد ، مجاری ادراری و همچنین نقرس ، گاستریت و زخم معده هستند.

دکتر گفت: "نوشیدن بی حد آب غنی از کلسیم باعث سنگ کلیه می شود." همچنین ، استفاده بیش از حد از آب معدنی می تواند باعث هیپرکلسممی ، لخته شدن خون و آریتمی شود.

در تابستان سال 2019 مشخص شد که یک چهارم آب آشامیدنی فروخته شده در روسیه جعلی است. در برخی مناطق ، این رقم به 80 درصد می رسد.

بناً در نوشیدن آب توجه کنید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала