اسرار حفظ جوانی بازیگر 63 ساله افشا شد+عکس

© Depositphotos.com / Vadymvdrobotخانم زیبا
خانم زیبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیگر و خواننده مشهور "همیشه جوان " باشنده شهر جیلونگ تایوان راز زیبایی جذابیت خود را فاش نمود.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه دیلی میل مینویسد که (Chen Maifen)چن مایفن، 63 ساله، هر روز ده ها تعارف را از طرفداران پرشوراش بدست میاورد که توصیف از بدن زیبا و جوانی وی میکند. در سال 1975، وقتی که 19 ساله داشت، میفن لقب ملکه زیبایی را بدست آورد. وقتی او 36 ساله شد، ژانگ شیائوانگ با نفوذ ترین مجری تلویزیون کشور، او را "داغترین خاله تایوان" اعلام کرد.

مییفن گفت که عادت دارد صبحانه با چند برش زنجبیل سوپ بخورد. این بازیگر معتقد است این همان چیزی است که به او اجازه می دهد پوست جوانی را حفظ کند.

وی اعتراف کرد که طرفدار تناسب اندام نیست و معتقد است که ایجاد انگیزه برای رفتن به ورزشگاه نیز کار ساده نیست، بنابراین، مربی برای خود گرفت که هر هفته یک یا دو بار تمرینات سپورتی برای حفظ عضله را با وی پیش ببرد.

این بازیگر هر روز بوت های کری بلند می پوشد، تا باشد که به مفاصل بدن وی ضرر نرسد، عصرها، او با پاه های برهنه بر روی مخصوص شیب دار می ایستد، که به نوبه خود باعث آن می گردد وزن تمام بدن به پاشنه (کری پای) منتقل گردد. در همین زمان، مایفن دستها، پاها و مفاصل خود با کف دست اش مساژ میدهد. او معتقد است که با این روش به حرکت انرژی در بدن کمک می نماید.

چن از هواداران و مشترکان خود بخاطر حمایت از آنها در شبکه های اجتماعی تشکر کرده افزود که بزرگترین راز او در روحیه خوب هر روز وی می باشد.

پنج سال پیش، مییفن از طلاق شوهر تایوانی-آمریکایی اش که ده سال با او یکجا بود، بسیار رنج برد. این بازیگر اولاد ندارد. او می گوید که حالا  قصد دارد عشق جدیدی را ببندد. "اما آقایان زنهای جوان را دوست دارند، بنابراین پیدا کردن شریک عالی برای من دشوار است."

پیش از این گزارش شده بود که "همیشه جوان" ساوتند-روی-دریا، ساکن شهر اسکس بریتانیا، رازهای جذابیت و زیبائی خود را به اشتراک گذاشته است. او نوشته است از مواد آرایشی بودجه ای برای مراقبت از پوست خود استفاده می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала