Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چیچاریتو پُر درآمدترین بازیکن لیگ آمریکا؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر خاویر هرناندز چیچاریتو
خاویر هرناندز چیچاریتو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر هرناندز بازیکن مکسیکویی به عنوان پردرآمدترین بازیکن MLS به لوس آنجلس گلکسی خواهد پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، گلکسی با یک قرارداد سه ساله با خاویر "چیچاریتو" هرناندز موافقت کرده است که مهاجم مکزیکی را به بالاترین بازیکن پردرآمد در MLS تبدیل کند، در حالیکه آگاهی از مذاکرات از روز جمعه تأیید شده است.

شرایط دقیق معامله مشخص نشده است، اما انتظار می رود این تیم هفته آینده رسماً این خبر را اعلام کند.

هرناندز 31 ساله بهترین گلزن مکزیکو است و او جایگزین زلاتان ابراهیموویچ ستاره گلکسی در ترکیب تیم خواهد شد. او همچنین با کارلوس ولا، ستاره خط حمله لوس‌آنجلس اف‌سی، به تیم لس آنجلس می رود تا دو بازیکن مکسیکویی ستاره‌های اول دو تیم شهر لوس آنجلس باشند.

 ابراهیموویچ در فصل گذشته با دستمزد 7.2 میلیون دلاری بالاترین بازیکن پردرآمد MLS بود و مایکل بردلی از باشگاه تورنتو با 6.5 میلیون دلار در رده = بعدی قرار گرفت.

ولا، با ارزش ترین بازیکنMLS ، در اوایل هفته جاری با افزایش گمانه زنی ها درباره انتقال هرناندز به لس آنجلس گفت: "او یک ماشین گلزنی است، او همیشه در جستجوی گلزنی است. . "من فکر می کنم طرفداران مکزیکو هیجان زده خواهند شد."

هرناندز در ماه سپتامبر از وستهام یونایتد انگلیس با هزینه تقریبی 8.7 میلیون دلار به سویا منتقل شد، اما نقش کاهش یافته وی با این باشگاه اسپانیایی ( او از 2 نوامبر تنها در دو بازی ظاهر شده است ) علاقه وی برای انتقال به MLS را برانگیخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала