Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مونچی هر چه میخواهد بگوید؛ گل سِویا هَند بود

© REUTERS / Juan MedinaSoccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference
Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر ورزشی سویا پس از شکست تیمش در جدال با رئال مادرید به داوری اعتراض کرد که با پاسخ زیزو همراه بود.

 رئال مادرید امشب با درخشش کاسیمیرو که دو گل زد توانست سویا را شکست داده و موقتا به صدر جدول لالیگا صعود کند. این بازی صحنه های جنجالی داوری نیز داشت که به ضرر هر دو تیم بود.

 زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی و در مورد کاسمیرو گفت:" عالی بود چرا که دو گل زد و این یک اتفاق عادی برای او نیست. برای او خیلی خوشحالم. تیمی هستیم که در حمله با هر بازیکنی می توانیم تفاوت ها را رقم بزنیم. به خصوص برای گل اول کاسمیرو خوشحالم و شگفت زده نیز شدم چرا که چنین گلی مختص مهاجمان بزرگ است. برای او و همه تیم خوشحالم."

گل مردود سویا:" صحنه را دیدم و بازیکن سویا مدافع ما میلیتائو را سد کرد. خطا بود و وی ای آر به درستی دخالت کرد. روی گل دوم سویا خطای هند رخ داد ولی داور ویسل نزد. من نمی توانم هیچ توضیحی در این موارد بدهم و هرگز در مسائل داوری ورود نمی کنم. در نهایت داوران تصمیم نهایی را می گیرند. برخی مواقع به ضرر شماست و برخی مواقع هم برعکس. داوری یک کار پیچیده و سخت است. برای من، گل اول خطا بود و طبیعی بود که مردود اعلام شود. سویا نباید گلایه ای داشته باشد."

 زیدان در مورد بازی گفت:" سویا خیلی خوب بود و در نیمه اول ما را تحت فشار گذاشت. در نیمه دوم از جلو پرس کردیم و می دانستیم که اگر به سویا مثل نیمه اول اجازه دهیم، کار را برای مان بسیار سخت می کنند. ما می دانستیم که چه کاری باید انجام دهیم. باید در پرس به خصوص در زمین خودمان بدون اشتباه عمل می کردیم. خوشحالم که در نیمه دوم روند را به سود خودمان تغییر دادیم."

 اظهارات مونچی مبنی بر بیرون کشیدن سویا از زمین:" فکر نمی کنم تصمیم داور تاثیری روی روند بازی گذاشته باشد. او کار خودش را کرد. روی گل سویا خطای هند رخ داد ولی ویسل نزد. داور به ضرر ما اشتباه کرد؛ دیگر چه می توان گفت؟ نباید به مسائل داوری ورود کرد. بازی سختی برای هر دو تیم بود و در نهایت به شایستگی پیروز شدیم. مونچی مسئول حرف های خودش است و من نباید در این مورد اظهارنظر کنم. همه می دانیم که داور تصمیم گیرنده نهایی است و به عقیده من، حرف های او کمی تند و غیرمنطقی بود ولی خوب، من نمی توانم مانع حرف زدن مدیر ورزشی سویا شوم."

بیل و خامس:" هر دو کمی مصدوم هستند و خوب تمرین نکرده بودند. به خصوص گرت بیل و دلیل خط خوردنشان نیز همین بود."

پیروزی:" این یک برد حیاتی برای ما بود. امروز حریفی سخت پیش رو داشتیم و تا دقیقه 90 تمرکزمان را از دست ندادیم که این فاکتور مهمی است. اگر تمرکز نداشتیم، بازی را از دست می دادیم. باید به همین روند خوب ادامه دهیم. امروز برای برد عذاب کشیدیم و تا پایان فصل نیز از اینگونه بازی ها خواهیم داشت. باید این سه امتیاز را جشن بگیریم".

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала