Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول این بار تنها قدم می‌زند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
تیم فوتبال لیورپول   Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گری لینکر در توئیتی مدعی شده که تیم فوتبال لیورپول در راه قهرمانی این فصل لیگ برتر رقیبی ندارد و زودتر از موعد، قهرمانی را پس از 30 سال جشن خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، گری لینکر با اشاره به شعار معروف باشگاه لیورپول، به احتمال قهرمانی زود هنگام آن ها در لیگ برتر اشاره کرد.

با توجه به تساوی منچسترسیتی در برابر کریستال پالاس در یک بازی خانگی، احتمال قهرمانی زود هنگام لیورپول لحظه به لحظه بیشتر می شود. گری لینکر در یک توئیت با اشاره به شعار معروف هوداران باشگاه لیورپول که می گویند: "هرگز تنها قدم نخواهی زد" در یک توئیت از احتمال قهرمانی زود هنگام آن ها سخن می گوید. گری لینکر در این توئیت می گوید:

"لیورپول با 13 امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ برتر انگلیس آن هم با دو بازی کمتر است.آن ها به تنهایی در حال قدم زدن برای رسیدن به سریع ترین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر انگلیس است!"

 لازم به ذکر است که اگر لیورپول بتواند تا تاریخ 4 اپریل (16 حمل) در تمامی مسابقات پیش روی خود پیروز شود، می تواند جشن قهرمانی تیم خود را در ورزشگاه اتحاد و در مقابل هواداران منچسترسیتی بگیرد. گفتنی است که لیورپول تا تاریخ 4 اپریل بازی های سختی ندارد یعنی 5 بازی خانگی با تیم های منچستریونایتد، ساوتهمپتون، وستهم، بورنموث، کریستال پالاس و 6 بازی خارج از خانه با تیم های وولورهمپتون، وستهم، نوریچ، واتفورد، اورتون و در نهایت با منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد دارند. همچنین منچسترسیتی در فصل جاری هرگز موفق به برد در 3 بازی پیاپی نشده است که این آمار خود می تواند گویای محتمل بودن قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала