آمریکا یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران ایران را تحریم کرد

© AFP 2023 / Andrew Caballero-Reynolds آمریکا یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران ایران را تحریم کرد
 آمریکا یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران ایران را تحریم کرد   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور ایران گفت که کشورش، یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، برایان هوک، نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران گفته است که آمریکا نام سردار «حسن شاهوارپور»، یکی از فرماندهان سپاه   ایران را به اتهام نقض حقوق بشر در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

هوک افزود که این نظامی ایرانی مسئول "قتل عام 148 ایرانی" درمانده در منطقه ماهشهر در نوامبر گذشته است. به گفته وی، وزارت امور خارجه آمریكا از طریق یك كانال ویژه بیش از 88 هزار توصیه از سوی مردم ایران برای قرار دادن افراد در لیست تحریم دریافت كرده است.

 

فرمانده سپاه پاسداران: به حضور آمریکا در خاور میانه پایان می‌دهم - اسپوتنیک افغانستان
فرمانده سپاه پاسداران: به حضور آمریکا در خاور میانه پایان می‌دهم

به گفته وی ، وزارت امور خارجه آمریكا از طریق یك كانال ویژه ایجاد شده بیش از 88 هزار توصیه از مردم ایران دریافت كرد كه چه كسی باید در لیست تحریم ها قرار گیرد. این دیپلمات ارشد گفت: "ما تمام اطلاعاتی را كه از مردم ایران دریافت می كنیم ، در نظر خواهیم گرفت و ما همچنان مسئولان ایرانی را در برابر نقض حقوق بشر پاسخگو خواهیم كرد."

 هوک همچنین گفت که ایالات متحده "از سفارتخانه‌های خود در سراسر جهان می خواهد تا به طور فعال با ایرانیان مشارکت کنند." وی افزود: دیدار با آنها ، گوش دادن به نگرانی‌های آنها و به اشتراک گذاشتن استراتژی و سیاست خارجی ما با آنها بسیار مهم است. این کار ادامه خواهد یافت. آینده ایران توسط ملت ایران تعیین می شود و نه ایالات متحده.

هوک همچنین گفت: «ما از همه کشورها دعوت می‌کنیم به سیاست پیشگامانه ما برای تحریم مقام‌های ایرانی دخیل در نقض حقوق بشر ملحق شوند.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала