Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گذشت زمان باعث شد باور کنم مربی بارسا شدم؛ شادترین روز عمرم روز معارفه ام بود

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی جدید بارسلونا در اولین نشست خبری حاضر شد وی می‌گوید هنوز باورش نمی‌شود سرمربی تیم بزرگی مثل بارسلونا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از موندو دپورتیوو، با اخراج والورده از بارسلونا، ستین که از پیروان فلسفه یوهان کرایوف به شمار می‌رود، با قراردادی دو سال و نیمه، هدایت آبی اناری‌ها را بر عهده گرفت. او روز یکشنبه برای اولین بار در دیدار مقابل گرانادا روی نیمکت بارسا خواهد نشست. ستین می‌گوید:

واقعا به مدت زمانی برای درک اتفاقات افتاده نیاز داشتم. باید به نوعی برایم جا می‌افتاد که در بارسلونا هستم و سرمربی جدید بارسا من هستم. چند بار به خودم گفتم چنین چیزی امکان ندارد! روز معارفه‌ام یکی از شادترین روزهای عمرم بود. فلسفه مربی‌گری‌ام؟ واقعیت این است که همواره دوست دارم تیمم فوتبال خوبی بازی کند و این تنها حالتی است که می‌توانم راضی و خوشحال به خانه‌ام بروم. 

در زمین فوتبال همیشه احساس می‌کنم در باغچه حویلی خانه ام هستم. در بارسلونا هم علی رغم همه اضطرابم، به محض اینکه پایم به توپ خورد، آرام شدم. توپ همیشه مرا در زندگی راهنمایی کرده است. این درکی است که من دارم و مطمئنم 99 درصد از بازیکنان هم چنین حسی دارند. پس از آن بسته به شرایط، تغییراتی در تیم ایجاد می‌کنم که از ملزومات فوتبال حرفه‌ای است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала