صدیق صدیقی: هر طرحی که منجر به آتش‌ بس شود پذیرفتنی است

© Photo / Sediq Sediqqi / Sediq Sediqqiصدیق صدیقی: هر طرحی که منجر به آتش‌ بس شود پذیرفتنی است
صدیق صدیقی: هر طرحی که منجر به آتش‌ بس شود پذیرفتنی است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی ریاست‌جمهوری افغانستان می‌گوید، هر طرحی که در آن آتش‌ بس به عنوان یک قدم اساسی مطرح شود، برای مردم و دولت افغانستان پذیرفتنی است.
ادامه گفت و گوهای طالبان و امریکا روی امضای توافقنامه  - اسپوتنیک افغانستان
ادامه گفت و گوهای طالبان و امریکا روی امضای توافقنامه

به گزارش اسپوتنیک، صدیق صدیقی سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان امروز جمعه (27 جدی) در برگه ای تویترش نوشت: صلح برای دولت، مردم افغانستان و متحدان بین المللی ما اولویت اساسی است. تامین آتش بس یگانه راه برای رسیدن به یک صلح پایدار و با عزت که خواست مردم و دولت جمهوری اسلامی افغانستان است، می باشد. هر طرحی که درآن آتش بس به حیث یک قدم اساسی مطرح شود مورد پذیرش مردم ودولت قرار خواهد گرفت.

در همین حال، امروز سهیل شاهین سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر هم در برگه ای تویترش نوشته بود، که تیم مذاکراتی امارت اسلامی افغانستان بریاست محترم ملا برادر آخند، معاون سیاسی امارت اسلامی و رئیس دفتر سیاسی باتیم مذاکراتی امریکا تحت ریاست داکتر خلیلزاد نشستی داشت و درمورد امضای توافقنامه ومراسم‌ان صحبت نمودند.

همچنان هر دو‌تیم مذاکراتی بوقت عصر امروز ودیروزمذاکرات مثمری داشتند که تاچند روز دیگر نیز ادامه خواهند نمود. در این مورد ما وقتا فوقتا معلومات پخش خواهیم کرد، ان شاالله.

یادآوری می کنیم، که مذاکرات نمایندگان گروه طالبان با نمایندگان ایالات متحده امریکا در قطر نزدیک به یکسال است که ادامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала