Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشحالی امباپه برابر موناکو

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه ستاره PSG این‌که چرا او گل دومش مقابل موناکو را جشن گرفت، توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سنت‌ژرمن ادعا کرده است که در هنگام برگشت به موناکو، بی‌احترامی هواداران تیم سابقش سبب شد تا او چهارشنبه شب پس از دومین گلش جشن بگیرد.

در آن بازی در ورزشگاه لوئیز، وی 2 بار مقابل تیم قدیمی خود گل زد، اما با احترامی که داشت او در دقیقه 24 با جهش به هوا و نمایش جشن علامت تجاری خود، جشن گرفت.

امپاپه در پاسخ به این سؤال که چرا او اولین گل خود را برابر موناکو جشن نگرفت، باشگاهی که در سال 2017 با قرارداد قرضی به پی اس جی رفت و سپس قرارداد دائمی 166 میلیون پوندی را امضا کرد، با این حال امباپه در مور جشن گل‌ دومش گفت که وی از سوی طرفداران که او را تحسین می کردند، توهین شده است.

وی ادامه داد: "برخی توهین‌ها از جمعیت وجود داشت، من باید پاسخ می دادم‌."

این بازیکن ملی‌پوش فرانسوی همچنین گفته‌های خود را در مورد "Fantastic Four" باشگاه که در کنار او نیمار، مائورو ایکاردی و آنخل‌دی‌ماریا بازی می‌کند، اشاره داشت.

امباپه گفت: "من مهمتر از همه فکر می‌کنم که ما در مورد بازی با چهار مهاجم کمی صحبت می‌کنیم. احساس می‌کنم با یک تیم 5 نفره با 4 مهاجم بازی می‌کنیم. اما ما با 11 مرد بازی می.کنیم. ما می دانیم که بازیکنان خیلی خوبی داریم اما این همه (4 مهاجم فوق العاده چهار) موضوع ما نیست.

امباپه افزود: "ما می‌خواهیم تیم را به پیروزی یاری رسانیم، می‌خواهیم قهرمان شویم و برتری‌هایی را برای توصیف ما به شخص دیگری می‌گذاریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала