Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاکید سرمربی پی‌اس‌جی به حضور کاوانی در این تیم

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل، سرمربی پاری‌سن‌جرمن با توجه به جدایی ادیسون کاوانی در جنوری، خواهان ادامه حضور او در این تیم است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "اکیب" فرانسه، با افزایش طرفداران نیمار و کیلیان امباپه در پاریس، در حال حاضر کاوانی باتجربه یکی از مهاجمان کم طرفدار فوتبال اروپاست. او طی فصل گذشته 23 گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رسانده بود و پس از جدایی ماریو مانزوکیچ از یووه پیش بینی می‌شد جانشین این مهاجم در ترکیب بیانکونری شود اما آینده مشخصی ندارد. او تا پایان فصل در فرانسه می‌ماند ولی پیش بینی می‌شود مقصد بعدی او قطر باشد.

کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش توخل به جدایی کاوانی از پی‌اس‌جی

در همین حال، سرمربی پاری‌سن‌جرمن در گفتگو با کانال پلاس در مورد اینکه آیا جدایی ها و خریدهایی در تیم رخ خواهد داد، اظهار داشت:«این در فوتبال محتمل است اما من نمی توانم چیزی بگویم. کاوانی؟ ما باید این سوال را از او بپرسیم. او مصدوم است. احساس درد در تمرینات داشت و نتوانست ما را همراهی کند. آیا من می خواهم که او به حضورش در تیم ادامه دهد؟ بهتر است که برای رسیدن به اهدافمان او را در کنار تیم داشته باشیم پس جواب من بله است».

کاوانی به دلیل مصدومیت در دیدار شب گذشته پی اس جی برابر موناکو که با پیروزی 1 - 4 این تیم همراه بود، حضور نداشت تا تعداد بازی های این بازیکن 32 ساله در این فصل به 9 بازی در لیگ فرانسه با دو گل محدود شود. غیبت او در این دیدار احساس نشد چرا که کیلیان امباپه دو گل و نیمار و سارابیا هر کدام یک گل وارد دروازه حریف کردند. انتخاب اول پاری‌سن‌جرن در هفته های اخیر در خط حمله خود نیمار، امباپه، ایکاردی و دیماریا بوده و کاوانی جایی برای حضور در ترکیب این تیم پیدا نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала