Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف بارسا زیر نظر پپ

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستر سیتی به دنبال جذب مهاجم آرجنتاینی اینتر و هدف نقل و انتقالاتی بارسا است.

به گزارش اسپوتنیک، لائوتارو مارتینز به همرای روملو لوکاکو زوج مخوفی را در خط حمله اینترمیلان در این فصل شکل داده است به حدی که باشگاه بارسلونا بخاطر جایگزینی سوارز پا به سن گذاشته و مصدوم این بازیکن را به عنوان هدف اول خود در این پست قرار داده است.

در همین حال کالچو مرکاتوی ایتالیا ادعا کرده است پپ گواردیولا نیز به جذب لائوتارو مارتینز در علاقه مند شده و خواهان انتقال این مهاجم 22 ساله به لیگ برتر شده است. اگرچه سرخیو آگوئرو در این فصل نمایش بسیار خوبی داشته و در ابتدای همین هفته نیز موفق به ثبت هت تریک مقابل آستون ویلا شد، اما قرارداد او با منچسترسیتی 18 ماه دیگر به پایان می رسد و این مهاجم باتجربه همیشه از علاقه به بازگشت به لیگ آرجنتین سخن گفته است. پپ گواردیولا معتقد است لائوتارو مارتینز شباهت زیادی به آگوئرو داشته و می تواند در دراز مدت جانشین هموطن گلزنش در استادیوم اتحاد باشد.

 اما با توجه به علاقه بارسلونا و خصوصا لیونل مسی به انتقال لائوتارو به نوکمپ، کار سیتی برای خرید این بازیکن آسان نیست. البته خود لائوتارو مارتینز در ماه های اخیر بارها از تمایل به ماندن در اینتر سخن گفته و مدیران نراتزوری نیز سخت در تلاش برای توافق با این بازیکن برای تمدید قرارداد و حذف بند 111 میلیون یورویی آزادسازی او هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала