غنی: حوصله ملت به سر رسیده/ افراد مسلح مسوول وغیرمسوول خلع سلاح می شوند

© Photo / ARGمحمد اشرف غنی
محمد اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس جمهور غنی تاکید می‌کند که حوصله ملت دیگر به سر رسیده و افراد مسلح غیرمسوول یا مسوول خلع سلاح می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر رسانه‌ای ارگ ریاست جمهوری در یک خبرنامه گفته است که رئیس جمهور غنی در ادامه گفتمان ملی با شهروندان کابل، امروز چهارشنبه(۲۵جدی) در دیدار با باشندگان ناحیه های 18 و 19 و ولسوالی ده سبز کابل گفته است که پیام مردم این است که مسوولین در مقابل اهالی ولسوالی ده سبز چشم بینا، گوش شنوا و دست کارا نداشته و این وضعیت به هیچ وجه قابل قبول نیست.

غنی خواهان پایان فساد و مداخلات خارحی در وزارت داخله شد - اسپوتنیک افغانستان
غنی خواهان پایان فساد و مداخلات خارجی در وزارت داخله شد

رئیس جمهور تاکید کرده است: “غاصب دیگر جایی ندارد، در مقابل آنان اقدامات جدی صورت می گیرد. افراد مسلح غیرمسئول، یا مسئول خلع سلاح می شوند؛ چون حوصله ملت دیگر به سر رسیده است. هیچ فردی بالاتر از قانون نیست. وقتی در مقابل دشمنان افغانستان می جنگیم، نباید در مقابل زورگویان بی تفاوت بمانیم.”

او همچنان به مردم ده سبز کابل اطمینان داده که در سه سال آینده، مشکلات معارف، آّب و برق این ولسوالی به گونه‌ اساسی حل می شود.

غنی همچنان اضافه کرده است: “مردم به گونه‌ واضح، قاطع و همه جانبه اصلاحات می خواهند، ما برای اصلاحات زمینه را فراهم کرده ایم و من اصلاحات را می آورم، اما کسانی که در برابر اصلاحات موانع ایجاد می کنند، به مردم پاسخ بگویند.”

این در حالی است که “گفتمان ملی” به هدف بهبود وضعیت شهر کابل از روز گذشته آغاز شده است.

صدیق صدیقی، سخنگوی رئیس جمهور امروز در یک نشست خبری در مورد هدف از برگزاری این گفتمان ملی گفت که این گفتمان در پی افزایش شکایت های مردم راه اندازی شده است و رییس جمهور می خواهد تا از نزدیک و به گونه مستقیم با اهالی هر ناحیه و حوزه شهر کابل، نشست داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала