Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو ال‌کلاسیکو را جذاب‌تر می‌کرد (عکس)

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسی ستاره بارسلونا به تمجید از رقیب همیشگی خود رونالدو پرداخته و می‌گوید در مدت زمانی که رونالدو در رئال بوده دیدار این دو تیم، مهیج‌تر بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی اعتراف کرد هیجان و جذابیت ال‌کلاسیکو پیش از رفتن کریستیانو رونالدو به یوونتوس اتفاقی که تابستان سال 2018 رخ داد بیشتر بود.

مسی به شبکه DAZN گفت: رویارویی من و رونالدو نبردی بود که تا ابد در یادها خواهد ماند، چون سال‌ها ادامه داشت، ضمن اینکه آسان نیست شما برای چنان مدتی طولانی خودتان را در بالاترین سطح نگه دارید، به خصوص در دو تیم مانند رئال مادرید و بارسلونا که سطح توقعات از آنها بسیار زیاد است و بهترین‌‌های دنیا محسوب می‌شوند.

مسی افزود: رقابت‌ رودررو برای آن همه سال چیزی است که از یاد‌ها محو نخواهد شد. رقابت ورزشی میان ما از نظر شخصی بسیار جالب بود. من فکر می‌کنم که هواداران هم از آن بسیار لذت می‌بردند، چه طرفدار بارسلونا بودند، چه طرفدار رئال مادرید. حتی طرفداران تیم‌های بی‌طرف هم از آن ال‌کلاسیکوها لذت می‌بردند. وقتی که کریستیانو در رئال مادرید بود، ال‌کلاسیکوها همیشه خاص بودند. مصاف با آن رئال مادرید به خاطر اهمیتی که آن ال‌کلاسیکوها داشتند همیشه خاص‌تر بود. آن روزها اما دیگر گذشته است و باید به کارمان ادامه دهیم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала