Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جشن‌گرفتن برد پر گل با دعوت 22 مدل ایتالیایی به هتل 150 هزار پوندی توسط بازیکنان سیتی +لینک ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر من سیتی
من سیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره های منچستر سیتی برای جشن گرفتن برد 6 بر 1، 22 مدل ایتالیایی را به هتل 150 هزار پوندی در چشایر برای جشن بونگا بونگا دعوت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دیلی میل مدل های اینستاگرام برای مهمانی با فوتبالیست ها به چیشایر پرواز کردند. اعتقاد بر این است که از ماه‌ها پیش برنامه ریزی شده بود و این زنان به اینستاگرام رفتند و در آنجا عکس و فیلم شب را به اشتراک گذاشتند

فوتبالیست های منچسترسیتی 22 مدل اینستاگرام را برای یک مهمانی به سبک بونگا بونگا در یک هتل لوکس و تفریحی اسپا به چشایر دعوت کردند.

این زنان روز یکشنبه قبل از حضور در ورزشگاه مری گلف در نوتسفورد قبل از بازی تیم منچستر سیتی برابر استون ویلا در آن روز، به منچستر پرواز کردند.

این تیم ویلا را با نتیجه 6 بر یک شکست داد و تصور می شد که این مهمانی با اجازه سرمربی تیم پپ گواردیولا اتفاق افتاده است.

اعتقاد بر این است که فیکسورهای نزدیک به این باشگاه در این شب مهمانی تیمی را ترتیب داده اند، اما مشخص نبود گواردیولا از این مدل‌ها نیز خبر داشته است یا خیر.

بسیاری از مدل ها از آن شب در چشایر با فیلم هایی در آبگرم و عکس های دیگر که به حالت آرامش و با لباس های پر زرق و برق را نشان می داد، به اینستاگرام پست گذاشتند.

یک منبع در گفت و گو با نشریه سان، گفت که این یک تعطیلات کریسمس با تاخیر برای بازیکنان بوده است و یک افسر ارتباط برای این باشگاه ماه ها برای ساماندهی این شب کار کرده است.

"من فکر می کنم که همسرهایشان از شنیدن این زنان دعوت شده تعجب می کنند، اما اینگونه نبود."

این منبع همچنین افزود که" آنها می توانند عضو باشگاه هواداران منچستر سیتی در میلان باشند. در هر صورت، آنها بسیار زیبا هستند و به نظر می رسند که یک ساعت واقعاً سرگرم کننده داشته اند. من فکر می کنم بازیکنان هم همین کار را کردند."

سان همچنین گزارش داد که برخی از این گروه یک شب اضافی مانده اند و از این فرصت استفاده کردند تا زندگی شبانه در منچستر را تجربه کنند.

سخنگوی این باشگاه از طریق میل آنلاین قابل دستیابی نبود، اما یک منبع در این باشگاه ادعاهای مبنی بر شرکت در این بازی با زنان را رد کرد.

یکی از وب سایت های ایتالیایی ادعا کرد که این خانم ها برای سرگرمی فوتبالیست ها در سالن 81 اتاق در یکی از مناطق معتبر چشایر به این سرزمین منتقل شده اند.

برای دیدن ویدیو روی لینک کلیک کنید.

لینک

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала